سهرابیان: قایقرانان ایران حریف دست و پا بسته نیستند

اقتصاد ایران: رئیس فدراسیون قایقرانی با مثبت ارزیابی کردن عملکرد دو قایق ایران در روئین زنان گفت: رفتن از گروه دو نفره با وجود دو تیم قدر محال بود.

به گزارش خبرنگار مهر از پاریس، در ادامه دومین روز از بازی های المپیک تیم دو نفره قایقرانی روئینگ زنان ایران به مرحله شانس مجدد و فاطمه مجلل با اول شدن در مسابقه دوم خود به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد.

علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی کشورمان بعد از این دو مسابقه گفت: با توجه به استراتژی که مربی داشت عملکرد خوبی بود. با حضور دو ورزشکار قدر رومامی و آمریکا که قهرمانان دوره قبل بودند و به همین دلیل رفتن از این گروه شکلی محال بود. رکورد شون خوب بود فردا در شانس مجدد قرعه خوبی بخورد رکورد آنها این نبود و امیدواریم فردا بتوانند رکورد واقعی خود را ثبت کنند.

وی ادامه داد: ما امروز ژاپنی را پشت سر گذاشتیم که در مسابقات انتخابی آسیا دو ثانیه از ما جلوتر بود و قبلاً ما را زده بود. شاید آنها هم همین استراتژی را داشتند و آرام پارو زدند در هر حال بچه های ما از آنها جلو افتادند. در شانس مجدد قرعه بسیار مهم است و باید صبر کنیم تا قرعه ما مشخص شود. با توجه به این قرعه متوجه می شویم که شرایط چگونه خواهد بود.

رئیس فدراسیون قایقرانی در مورد پیش بینی قرعه و نتایج روزهای آینده ورزشکاران کشورمان تاکید کرد: ما حریف دست و پا بسته ای نیستیم. خیلی از تیم ها در این مرحله با صد واقعی خود ظاهر نشدند. خیلی سخت است. شش قایق راهی فینال A و B می شوند. بنابراین ما هر رقیبی را به عنوان رقیب جدی در نظر می گیریم.

سهرابیان تصریح کرد: با این شرایط قرعه بسیار مهم است چون کشورهای دیگر نیز مانند ما چشم به مرحله شانس مجدد دوختند.

وی در پایان گفت: بچه ها تلاش خواهند کرد تا در پاریس عملکرد بسیار خوبی از خود به جای بگذارند. بررسی قرعه نشان می دهد که آنان کار راحتی ندارند زیرا از ۱۶ نفر تنها ۶ نفر جواز حضور در مرحله یک‌چهارم نهایی را کسب خواهند کرد و بقیه به فینال C می روند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ