«جوانان» آینده‌سازان ارتش هستند/ لزوم حفظ اسرار نظامی

اقتصاد ایران: فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: بار سنگین تعمیر و نگهداری هواپیماها و تجهیزات در پایگاه‌های این نیرو در آینده نزدیک بر عهده شماست و بار اصلی این نیرو را شماها به دوش خواهید کشید.

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش از اردوگاه تابستانه امامزاده هاشم کارکنان و هنرآموزان فرماندهی آموزش تخصص‌های هوایی شهید خضرایی بازدید کرد.

امیر واحدی در جمع این هنرآموزان، گفت: دلیل برگزاری این اردوها برای نظامی‌ها، بالا بردن توان جسمانی، تقویت روحیه سلحشوری، ارتقای اعتماد به نفس، کسب تجربه زندگی در کوهستان و شرایط سخت و چگونگی استفاده از تجهیزات مختلف در شرایط سخت است. بدانید یکی از بهترین خاطرات دوران زندگی شما، همین اردوگاه کوهستان خواهد بود و سعی کنید تا می‌توانید همان گونه که تجربه نظامی خود را بالا می‌برید، از لحاظ اعتقادی نیز سعی کنید رو به رشد باشید.

فرمانده نیروی هوایی ارتش ادامه داد: نیروی هوایی ارتش یک نیروی تجهیزات محور است، بار سنگین تعمیر و نگهداری هواپیماها و تجهیزات در پایگاه‌های این نیرو در آینده نزدیک بر عهده شماست و بار اصلی این نیرو را شماها به دوش خواهید کشید. ما به یک نظامی‌ای احتیاج داریم که هم تخصص داشته باشد و هم تعهد، همان‌طور که به اصول نظامی اهمیت می‌دهید، باید روز به روز دانش و تخصص خود را در زمینه کاریتان افزایش دهید و سعی کنید در کارتان همیشه تعهد داشته باشید.

وی ادامه داد: امروز یکی از قهرمانان جنگ همراه من به بازدید اردوگاه آمده است، قهرمانی که ۳ مرحله هواپیمایش آسیب می‌بیند و ایجکت می‌کند، با وجود صدمات فراوانی که در این سانحه‌ها می‌بیند، اما هیچ‌وقت پا پس نکشید و باز هم عملیات انجام داد.

امیر واحدی گفت: ما مردان مردی همچون امیر جوانمردی را داشتیم که توانستیم ۸ سال جنگ تحمیلی را با رهبری مقام معظم رهبری اداره کنیم و در این مسیر موفق باشیم. همه ما از سرباز و گروهبان و خلبان و فرمانده یک تیم هستیم، با کار گروهی می‌توانیم به قله‌های پیشرفت برسیم و بدانید انسجام و کار گروهی باعث موفقیت و سربلندی ما و کشور عزیزمان است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش تصریح کرد: وقتی لباس نظامی را بر تن می‌کنید، شما سرباز حضرت آقا هستید، باید رفتار و گفتار و کردارشان با گذشته فرق کند، هر حرفی را نگویید و هر عملی را انجام ندهید، همچنین حفظ اسرار نظامی یکی از اوجب واجبات است. من به آینده این جوانان بسیار امیدوارم و قطعاً سربازان لایقی برای فرمانده معظم کل قوا خواهند بود، این نظم و انضباطی که امروز در این اردوگاه مشاهده کردم، من را بسیار امیدوار کرد.

وی اظهار کرد: به فرمانده این مرکز گفتم که به همان اندازه که روی انضباط و نظامی‌گری این بچه‌ها حساس هستید، باید بر مسائلی مانند دانش، تخصص و تعهد این جوان‌ها نیز کار ویژه انجام دهید. در نظر داریم برای مراکز آموزشی خودمان مانند دانشگاه هوایی شهید ستاری و مرکز آموزش تخصص‌های هوایی شهید خضرایی تیم‌هایی تشکیل دهیم تا از لحاظ علمی و آموزشی این مراکز را ارزیابی کنند. این جوان‌هایی که من امروز دیدم در آینده نزدیک دست نیروی هوایی، ارتش و کل کشور را خواهند گرفت و سربازان خوب، متخصص و متعهد برای امام زمان خواهند بود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ