مومنی مقدم: رفتار سرمربی کره حرفه‌ای نبود

اقتصاد ایران: سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران گفت: مربی به هیچ عنوان نباید با بازیکن تیم مقابل صحبت و رقابت را وارد حاشیه کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، مرحله دوم رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان زیر ۲۰ سال ۲۰۲۴ آسیا که از روز ‌شنبه ششم مرداد در سورابایا اندونزی آغاز شده است امروز (یک‌شبنه هفتم مرداد) به پایان می‌رسد.

در دومین روز این مرحله هشت دیدار برگزار می‌شود و تیم ملی والیبال جوانان ایران که روز گذشته موفق به شکست قزاقستان شده بود، در دومین و آخرین دیدار مرحله دوم خود به مصاف کره‌جنوبی رفت و این تیم را نیز سه بر دو شکست داد تا به عنوان صدرنشین گروه F برای سیزدهمین بار در تاریخ راهی مرحله نیمه‌نهایی و چهار تیم برتر این مسابقات شود.

غلامرضا مومنی‌مقدم سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران پس از این دیدار بیان کرد: بازیکنانم یک دیدار سنگین مقابل کره انجام دادند و خداراشکر به برتری دست یافتیم. فکر می‌کنم هرکس که در سالن حضور داشت، از تماشای این رقابت لذت برد، زیرا جنگ واقعی بود. ابتدا دو ست جلو افتادیم و سپس دو ست از دست دادیم. به هرحال کره‌جنوبی، تیم خوب و باکیفیتی است. حتی یک از بازیکنانش با تیم مونزا ایتالیا قرارداد بسته است. آن‌ها برای کسب سهمیه رقابت‌های جهانی می‌جنگیدند و دوست داشتند مقابل ایران یک نتیجه خوب به دست بیاورند.

وی با تمجدید از عملکرد بازیکنانش افزود: بازیکنانم نشان دادند زمانی که غیرت و تعصب وجود داشته باشد، با صرف فعل خواستن می‌توانند برابر هر تیمی به برتری برسند.

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران بااشاره به جنگ روانی سرمربی حریف، گفت: متاسفانه مسائلی از سوی مربی کره به وجود آمد که حرفه‌ای نبود. مربی به هیچ عنوان نباید با بازیکن تیم مقابل صحبت کند و رقابت را وارد حاشیه کند. البته به مسئولین مسابقات اعتراض خود را اعلام کردم و امیدوارم دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم. نیاز بود این دیدار را ببریم و خوشحالم و به بازیکنان و کادر خوبم خسته نباشید می‌گویم.

وی درخصوص دیدار بعدی تیم ملی والیبال جوانان ایران، گفت: برای رقابت بعدی ریکاوری می‌کنیم. رقابت فردا آسان نیست چون برنده‌ به فینال راه می‌یابد. رقابت با ژاپن یا اندونزی میزبان که از حمایت هواداران خود در سالن برخوردار است، سخت خواهد بود اما تلاش می‌کنیم تا به فینال راه یابیم. هرچندکه به این مسئله نیازی نداریم و باتوجه به قهرمانی در رقابت‌های جهانی سال گذشته، از قبل سهمیه حضور در این مسابقات را کسب کرده‌ایم و بدون کسب نتیجه در این تورنمنت هم سهمیه ایران کسب شده بود.

مومنی‌مقدم در پایان گفت: کیفیت بازی برایم مهم است. بازیکنانم توانستند کیفیت خوب خود را نشنان دهند و از لحاظ آماری توانستیم کره را هم در دفاع، دریافت، سرویس و حمله مغلوب کنیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ