ترامپ: پیروزی هریس در انتخابات به جنگ جهانی سوم ختم می‌شود!

اقتصاد ایران: نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا مدعی شد که پیروزی معاون رئیس جمهور این کشور در انتخابات، به جنگ جهانی سوم منجر خواهد شد!

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق و نامزد جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست جمهوری ماه نوامبر آمریکا مدعی است که پیروزی کامالا هریس، معاون جو بایدن، رئیس جمهور این کشور و نامزد احتمالی دموکرات‌ها در انتخابات پیش رو، باعث درگرفتن جنگ جهانی سوم خواهد شد.

ترامپ در آستانه دیدار روز جمعه با بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، متعهد شد که در صورت بازگشت به کاخ سفید، جنگ غزه را خیلی زود پایان دهد.

وی مدعی شد: اگر چنین نشود (عدم پیروزی او در انتخابات)، کار به جنگ‌های بزرگ در خاورمیانه و شاید جنگ جهانی سوم ختم خواهد شد.

ترامپ ادامه داد: شما اکنون بیش از هر زمان دیگری به جنگ جهانی سوم نزدیک هستید. از زمان جنگ جهانی دوم تاکنون، هرگز تا این حد به جنگ جهانی سوم نزدیک نبوده‌ایم چون افراد نالایق اداره کشور (آمریکا) را به دست دارند.

ترامپ از آغاز جنگ اوکراین در فوریه ۲۰۲۲ نیز، اتهامات مشابهی به بایدن و هریس وارد کرده است. رئیس جمهور سابق آمریکا مدعی شده است که اگر او همچنان بر مسند کار بود، جنگ اوکراین هرگز شروع نمی‌شد و همچنین متعهد شده است که در صورت بازگشت به کاخ سفید، ظرف ۲۴ ساعت بین روسیه و اوکراین صلح برقرار کند!

نتانیاهو در اقامتگاه ترامپ در فلوریدا موسوم به «مار-ئه-لاگو» با او دیدار کرد. نخست وزیر رژیم صهیونیستی یک روز قبل از آن در واشنگتن با بایدن و هریس دیدار کرده بود. هریس پس از دیدار با نتانیاهو گفت که «نگرانی جدی خود را درباره وسعت درد و رنج انسان‌ها در غزه، از جمله کشته شدن شمار "بیش از حد" غیرنظامیان بی‌گناه، ابراز کرده است»!

به ادعای یکی از مشاوران نتانیاهو، لحن هریس در جریان دیدار حضوری با نخست وزیر رژیم صهیونیستی، به مراتب کمتر انتقادآمیز بوده است!

ترامپ پیش از در آغوش کشیدن نتانیاهو در پله‌های ورودی مار-ئه-لاگو، به فاکس‌نیوز گفته بود که «اسرائیل باید هرچه زودتر به جنگ غزه پایان دهد زیرا آنها زیر آوار تبلیغات ضد جنگ در حال لت‌وپار شد هستند و اسرائیلی‌ها در حوزه روابط عمومی و پروپاگاندا زیاد خوب عمل نمی‌کنند»!

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ