موج خودروهای وارداتی کیا به تهران رسید

اقتصاد ایران: عصر خودرو- کوشا خودرو با قدرت و به‌طور منظم در حال واردات محصولات مختلف کیا است زیرا هم‌اکنون خودروهای مختلف این برند کره‌ای به انبار مرکزی کوشا خودرو رسیده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، سلتوس با پیشرانه 1.4 لیتری توربو، K5 با پیشرانه‌های 1.5 لیتری توربو و 2 لیتری تنفس طبیعی، سونت با پیشرانه 1.5 لیتری تنفس طبیعی و اسپورتیج با پیشرانه 1.5 لیتری توربو خودروهایی هستند که به انبار مرکزی کوشا خودرو رسیده‌اند. درواقع، تقریباً تمام تعهدات کوشا خودرو هم‌اکنون در انبار مرکزی شرکت موجود و آماده ترخیص هستند تا به‌زودی به دست خریداران برسند.

 

شرکت کوشا خودرو طی بیش از یک دهه گذشته با فعالیت در حوزه واردات خودرو، به‌عنوان عضو رسمی و فعال انجمن واردکنندگان خودرو کشور با واردات بیش از 25000 دستگاه انواع خودروهای سواری و همچنین تأمین و توزیع قطعات یدکی اورجینال در سراسر کشور توانسته سابقه قابل قبولی از خود در بازار ایران از خود به‌جای گذارد. با آزادسازی دوباره واردات خودرو به کشورمان، کوشا خودرو یکی از اولین شرکت‌هایی بود که برای واردات خودرو دست‌به‌کار شد و سراغ برند خوش‌نام و محبوب کیا رفت. درواقع، اولین خودروهای وارداتی جدیدی که در زمستان سال 1401 به گمرکات کشور رسیدند، کیاهای سفارش کوشا خودرو بودند.

این شرکت طیف گسترده و متنوعی از محصولات کیا را به ایران آورد و همان‌طور که در واردات این خودروها پیشتاز بود، در تحویل خودروها به خریداران نیز بسیار سریع عمل کرد. پس‌ازاینکه حدود یک سال پیش اولین محموله خودروهای کیا از گمرک ترخیص شد و به نمایندگی‌های کوشا خودرو رسید، در آخر آبان سال 1402، کیا سلتوس کوشا خودرو به‌عنوان اولین خودروی وارداتی با پلاک ملی به خریداران تحویل داده شد. این سرعت عمل در واردات و تحویل خودروها، نشان از تجربه بالا و نظم و مدیریت قوی مجموعه کوشا خودرو داشت. کوشا خودرو همچنین با حضور قدرتمند در نمایشگاه خودروی تهران در بهمن 1402، نشان داد که در واردات و عرضه خودروهای کیا بسیار جدی و با برنامه پیش می‌رود.

علاوه بر این، کوشا خودرو به ارائه خدمات پس از فروش و تأمین قطعات خودروهای وارداتی کیا هم توجه ویژه‌ای داشته و به‌تازگی فرایند انجام سرویس دوره‌ای خودروهای کیا را در عاملیت‌های خود در سراسر کشور آغاز کرده است تا خیال خریداران را از بابت تأمین قطعات و خدمات پس از فروش هم راحت کند.

یکی از نقاط قوت کوشا خودرو، تأمین قطعات اصلی محصولات کیا و عرضه به مالکین از طریق عاملیت‌های مجاز در تهران و شهرستان‌ها است. در حال حاضر، کوشا خودرو در شهرهای مختلف سراسر کشور مثل اصفهان، آمل، اهواز، تبریز، تهران، رشت،  مشهد، کرمان، شیراز و... نمایندگی و شعبه فعال دارد که اقدامات فروش، خدمات پس از فروش و تأمین قطعات را انجام می‌دهند. به لطف این شبکه نمایندگی‌های گسترده، خریداران خودروهای کیا در شهرهای سراسر کشور می‌توانند به خدمات و قطعات موردنیاز خود دسترسی داشته باشند که این قطعاً نقطه قوت بزرگی برای کوشا خودرو و مزیت بزرگی برای مشتریان آن محسوب می‌شود.

رسیدن سری جدید خودروهای کیا به انبار مرکزی کوشا خودرو نیز نشان می‌دهد که روند تحویل خودروهای این شرکت به خریداران همچنان با قدرت ادامه خواهد داشت تا پس از طی مراحل قانونی به دست خریداران برسند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت پاسخ هر سؤالی در مورد فعالیت‌های کوشا خودرو می‌توانید با تلفن این شرکت به شماره 021-49970000 تماس حاصل فرمایید.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ