آتش سوزی کارخانه تولیدی یخچال در تبریز

اقتصاد ایران: تبریز-مدیر عامل سازمان آتش نشانی تبریز از اطفای آتش سوزی در کارخانه تولیدی یخچال در شهرک صنعتی آیت الله رفسنجانی در جاده شبستر - تبریز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید صالح نیا روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به گستردگی آتش سوزی این حادثه گفت: بامداد امروز ۶ ایستگاه عملیاتی از سازمان آتش نشانی تبریز به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: گستردگی حریق، شعله‌های سهمگین، حرارت بسیار زیاد و دود غلیظ محل حادثه از جمله مشکلات عملیاتی این آتش سوزی برای نیروهای حاضر بود که آتش نشانان با استفاده از تجهیزات حفاظت فردی موفق به مهار شدند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی تبریز اعلام کرد: حرارت بسیار بالا موجب سرایت آتش سوزی به کارخانه مجاور شده بود که تیم‌های مسئول پیشگیری از گسترش حریق، از این رخداد ممانعت و تنها دودگرفتی محل به جای ماند.

صالح نیا افزود: به دلیل افزایش میزان حرارت در این آتش سوزی، کپسول‌های گاز یخچال دچار انفجار شدند و سیلندرهای دستگاه‌های برش و سایر بشکه‌های مورد استفاده در محل کارخانه نیز به دلیل انبساط حجمی، در حال انفجار بود که خوشبختانه اقدام به موقع نیروها با اجرای عملیات سرد کردن، مانع انفجارات بعدی شد.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی تبریز با اشاره به اینکه این آتش سوزی صدمات جانی نداشت، گفت: در این عملیات، آتش نشانان سایر شهرستان‌های همجوار نیز حضور داشتند.

صالح نیا از مسئولین کارخانه‌های صنعتی و واحدهای تولیدی خواست با شناسایی عوامل خطر آفرین محل‌های کار، موارد ایمنی را برای افراد کارگاه یادآور شوند و آموزش عمومی ایمنی را در اولویت قرار دهند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ