اپل فصل دوم سریال سیلو را اواسط پاییز منتشر می‌کند

اقتصاد ایران: فصل اول سریال پسا آخرالزمانی Silo سؤالات زیادی را باقی گذاشت که به‌زودی می‌توانیم پاسخ آن‌ها را در فصل دوم به‌دست آوریم.

اپل به‌صورت رسمی تأیید کرد که فصل دوم سریال علمی-تخیلی مورد انتظار سیلو (Silo) اواسط پاییز و از تاریخ ۱۵ نوامبر (۲۵ آبان ۱۴۰۳) ازطریق سرویس اپل تی‌وی پلاس منتشر خواهد شد.

فصل اول سیلو که براساس رمان‌های سه‌گانه‌ی هیو هوِی ساخته و در ماه می سال گذشته (اردیبهشت و خرداد ۱۴۰۲) منتشر شد، آنقدر مورد استقبال قرار گرفت که حتی قبل از پایان فصل اول، برای فصل دوم تمدید شد. اولین جرقه‌های خبر فصل دوم سیلو در کنار اعلام تاریخ پخش فصل دوم سریال تحسین‌شده‌‌ی Severance در کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل (WWDC 2024) زده شد. فصل دوم Severance قرار است ژانویه‌ی ۲۰۲۵ (دی و بهمن ۱۴۰۳) منتشر شود.

داستان سیلو در آینده‌ای دور روایت می‌شود و بازماندگان نسل بشر را دنبال می‌کند که برای فرار از دنیای مرگبار بیرون، در پناهگاه‌های عظیم زیرزمینی به نام سیلو زندگی می‌کنند. پایان‌بندی فصل اول با چرخش داستانی بزرگی همراه بود و به‌وضوح نشان داد ماجراهای بسیار بیشتری در پسِ نمای ظاهری سریال در جریان است. همچنین با توجه به اینکه فصل اول فقط بخش کوچکی از کتاب اول را پوشش می‌دهد، جذابیت فصل دوم از این جهت نیز دوچندان می‌شود تا ببینیم چه بخش‌هایی از داستان در فصل جدید روایت خواهد شد.

مقالات مرتبط:
  • سریال Silo اپل ششم مرداد به کامیک‌کان می‌رود؛ تاریخ پخش فصل دوم مشخص می‌شود؟
  • اپل تیزر مرموزی برای فصل دوم سریال Severance منتشر کرد

طبق اعلام اپل، ربکا فرگوسن، تیم رابینز و کامن ازجمله بازیگرانی هستند که در فصل دوم سیلو حضور دارند. این سریال فقط بخشی از کتابخانه‌ی روبه‌رشد عناوین علمی-تخیلی در سرویس اپل تی‌وی پلاس محسوب می‌شود. آثاری مانند Sunny ،Dark Matter ،Constellation ،Invasion ،Foundation و همچنین سریال خاطرات ربات قاتل (The Murderbot Diaries) همگی عناوینی هستند که در کنار سیلو، دنیای دوستداران ژانر علمی-تخیلی را در سرویس اپل تی‌وی پلاس غنی‌تر می‌کنند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ