تمجید گاتزتا از طارمی؛ اینتری‌ها باید فارسی یاد بگیرند!

اقتصاد ایران: روزنامه معتبر ایتالیایی از عملکرد مهاجم ایرانی تیم فوتبال اینتر تمجید ویژه‌ای کرد.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مهدی طارمی که اخیراً با امضای قراردادی سه ساله به عنوان بازیکن آزاد به اینتر پیوست، شروع خوبی در این تیم داشته است. او در دو بازی درون تمرینی اینتر که پشت درهای بسته برگزار شد عملکرد خوبی داشت. طارمی موفق شد در تقابل با تیم لوگانو 2 گل به ثمر برساند و یک گل هم بسازد و در تقابل با تیم پرگولتسه هم یک بار پایش به گلزنی باز شد. مهاجم ایرانی اینتر این روند خوب را در اولین بازی دوستانه رسمی اینتر در پیش‌فصل هم ادامه داد و در برتری 3 بر صفر شب گذشته (شنبه) نراتزوری مقابل لاس پالماس دو گل به ثمر رساند که یکی از آنها را خودش پنالتی گرفت و آن را تبدیل به گل کرد.

روزنامه ایتالیایی «گاتزتا دلو اسپورت» چاپ میلان با اشاره به درخشش طارمی 32 ساله در بازی دوستانه شب گذشته اینتر مقابل لاس پالماس نوشت: مهاجم ایرانی اینتر با دو گلی که در نیمه اول به ثمر رساند، بار دیگر قهرمان مطلق بازی شد. واژه‌ای از فعل "زَد". هواداران اینتر باید با زبان رسمی ایران یعنی فارسی آشنا شوند. این واژه معادل واژه «گلزنی» در ایران است. طارمی در سومین بازی تابستانی اینتر برای نراتزوری دو گل دیگر به ثمر رساند و گل سوم را هم دی‌مارکو از فاصله 25 متر زد.

طارمی یک دبل گل دیگر به نام خود ثبت کرد تا شمار گل‌های زده خود با پیراهن اینتر را در سه بازی به پنج گل برساند. طارمی، دروازه اسپانیایی‌ها را با پنالتی معمولی باز کرد. او یک متخصص در زدن ضربات پنالتی است و در دوران حرفه‌ای خود تنها 9 پنالتی را از 63 تلاش خود برای گلزنی از روی نقطه پنالتی به هدر داده است. طارمی در ادامه با یک ضربه ساده پای راست از داخل محوطه که تکمیل‌کننده یک پاسکاری تک‌ضرب تمام عیار از سمت چپ بود، گل دوم خود و اینتر را به ثمر رساند. او لاس پالماس را با 2 گلی که در دقایق 11 و 37 به ثمر رساند، از دور بازی خارج کرد و از سوی هواداران اینتر در چزنا تشویق شد. نگاهی اجمالی به وضعیت اینتر در آماده‌سازی پیش‌فصل نشان می‌دهد که وضعیت آنها خوب است.

مهدی طارمی , تیم فوتبال اینتر , تیم فوتبال لاس پالماس اسپانیا ,

طارمی با ارائه فوتبال ملموس و تاثیرگذار خود در کانون توجه قرار گرفت. او در جریان بازی چندین بار توپ را لمس کرد اما تقریباً هیچ‌یک از آنها را از دست نداد. اینزاگی در طول بازی‌های تمرینی تحت تاثیر عملکرد این مهاجم ایرانی قرار گرفته است؛ بازیکنی که همیشه گل می‌زند و سه بازی دوستانه است که در زمین این کار را انجام می‌دهد.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ