بازگشت انتقام‌جویان با دو فیلم؛ رابرت داونی جونیور دکتر دووم می‌شود

اقتصاد ایران: مارول دو فیلم از سری فیلم‌های انتقام‌جویان را در دست ساخت دارد؛ اما رابرت داونی جونیور قرار نیست در نقش تونی استارک بازگردد.

جو و آنتونی روسو در حال مذاکره برای کارگردانی فیلم‌های بیشتری برای استودیو مارول هستند. این استودیو در کامیک‌-کان امسال تأیید کرد که برادران روسو دو فیلم جدید انتقام‌جویان را در دست ساخت دارند.

مارول با انتشار پستی در ایکس رسماً اعلام کرد که برادران روسو برای کارگردانی فیلم‌های Avengers: Doomsday و Avengers: Secret Wars قرارداد بسته‌اند. فیلم اول که در آن رابرت داونی جونیور به‌عنوان دکتر دووم (شخصیت شرور داستان) به دنیای سینمایی مارول بازمی‌گردد، در ماه می ۲۰۲۶ (اردیبهشت و خرداد ۱۴۰۵) اکران خواهد شد. فیلم دوم برای اکران در ماه می ۲۰۲۷ (اردیبهشت و خرداد ۱۴۰۶) در نظر گرفته شده است.

پوستر فیلم انتقام‌جویان: روز رستاخیز
پوستر فیلم انتقام‌جویان: جنگ مخفی

پاییز سال گذشته، پس از انتشار خبری مبنی‌بر اینکه مارول اکران The Kang Dynastyرا یک سال به تعویق انداخته است، دستین دنیل کرتون و مایکل والدورن به‌ترتیب به‌عنوان کارگردان و نویسنده‌ی اصلی فیلم از پروژه کناره‌گیری کردند.

جف لاونس اندکی پس از خروج والدرون برای نوشتن فیلمنامه با مارول قرارداد بست؛ اما سرنوشت فیلم پس از تصمیم مارول برای اخراج جاناتان میجرز که نقش Kang را در سریال لوکی و مرد مورچه‌ای: کوانتومانیا بازی می‌کرد، به‌دلیل دخالت در پرونده‌ی خشونت خانگی، کماکان نامعلوم‌ به‌نظر می‌رسد.

مقالات مرتبط
  • آمازون تریلر فصل دوم سریال ارباب حلقه‌ها را منتشر کرد [تماشا کنید]
  • سریال Silo اپل ششم مرداد به کامیک‌کان می‌رود؛ تاریخ پخش فصل دوم مشخص می‌شود؟

انتظار می‌رود دکتر دووم ابتدا در فیلم Fantastic Four: The First Steps معرفی شود. این فیلم در تاریخ ۲۵ جولای ۲۰۲۵ (۳ مرداد ۱۴۰۴) روی پرده‌های سینما خواهد رفت.

حضور دکتر دووم درست زمانی که چهار شگفت‌انگیز در آستانه‌ی ورود به MCU هستند، اینطور به نظر می‌رسد که مارول در حال برنامه‌ریزی برای پایان دادن به مولتی‌ورس با یک انفجار است؛ انفجاری که احتمالاً توسط کسی شبیه به مرد آهنی، هدایت خواهد شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ