رحمتی به دنبال تکرار روزهای خوش/نگاهی به عملکرد مربیگری مربی جوان

اقتصاد ایران: سرمربی جدید تیم فوتبال هوادار در دوران حضور خود به عنوان سرمربی روزهای پرفراز و نشیبی را پشت سر گذاشته و به دنبال کسب نتایج خوب با تیم جدیدش است.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال هوادار فصل گذشته دو سرمربی (محمود فکری و مسعود شجاعی) را روی نیمکت خود دید و در پایان فصل این تیم با ۲۹ امتیاز در مکان سیزدهم جدول قرار گرفت تا حضور خود در فصل بیست و چهارم را حفظ کند.

در پایان فصل، تیم هوادار به عنوان آخرین تیم تکلیف نیمکت خود را مشخص کرد و مهدی رحمتی که فصل گذشته تا اواخر نیم فصل اول هدایت نساجی را برعهده داشت و نتوانست عملکرد خوبی را از خود نشان دهد به عنوان سرمربی جدید هوادار انتخاب و معرفی شد.

رحمتی به دنبال تکرار روزهای خوش/نگاهی به عملکرد مربیگری مربی جوان

پدیده (شهر خودرو)

رحمتی دوران مربیگری خود را از سال ۱۳۹۹ و در تیم پدیده مشهد آغاز کرد و در ۳۴ بازی که هدایت این تیم را عهده دار بود موفق به کسب ۱۰ پیروزی، ۸ تساوی و ۱۶ شکست شد. مهدی رحمتی با تیم پدیده (شهر خودرو) سابقه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را هم دارد اما نتوانست نتایج خوبی را به دست آورد و خداحافظی زودهنگامی با آسیا داشت. الهلال عربستان، شباب الاهلی امارات و پاختاکور ازبکستان حریف پدیده (شهر خودرو) در لیگ قهرمانان آسیا بودند که هر ۳ تیم جز تیم‌های پرستاره فوتبال آسیا بودند و نماینده ایران نتوانست عملکرد خوبی را از خود به جای بگذارد و هیچ گلی هم توسط شاگردان رحمتی در این مسابقات به ثمر نرسید.

رحمتی در لیگ برتر و با وجود اینکه پدیده از مشکلات زیادی از جمله مسائل مالی رنج می‌برد توانست تیم خود را در پایان فصل به رده نهم جدول برساند که به عنوان یک سرمربی جوان عملکرد خوبی برای او محسوب می‌شد. رحمتی در پایان فصل از پدیده جدا شد تا در آلومینیوم اراک به کارش ادامه دهد.

رحمتی به دنبال تکرار روزهای خوش/نگاهی به عملکرد مربیگری مربی جوان

آلومینیوم اراک

رحمتی در دومین تجربه رسمی خود در قامت سرمربی، در نیم فصل دوم فصل بیست و یکم هدایت تیم آلومینیوم اراک را عهده دار شد و یک فصل و نیم به عنوان سرمربی در این تیم فعالیت داشت. عملکرد خوب رحمتی در آلومینیوم هم ادامه دار بود و برای اولین بار این تیم توانست رتبه تک رقمی را در لیگ برتر کسب کند و همچنین با هدایت رحمتی، آلومینیوم به فینال جام حذفی نیز صعود کرد که اوج شاهکار شاگردان رحمتی در شکست دادن تیم پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی جام حذفی در ورزشگاه آزادی بود. رحمتی و شاگردانش در فینال جام حذفی مغلوب نساجی مازندران شدند تا دست آنها از رسیدن به جام قهرمانی باز بماند.

رحمتی با اینکه عملکرد بسیار خوبی را در آلومینیوم از خود به ثبت رسانده بود اما در پایان فصل بیست و دوم و با اتمام قراردادش از این باشگاه جدا شد و هدایت تیم نساجی مازندران را بر عهده گرفت.

رحمتی به دنبال تکرار روزهای خوش/نگاهی به عملکرد مربیگری مربی جوان

نساجی

بر خلاف حضور موفق رحمتی در دو تیم پدیده و آلومینیوم، این سرمربی جوان روزهای خوبی را در نساجی سپری نکرد. رحمتی و شاگردانش به عنوان قهرمان جام حذفی در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا هم حضور یافتند و در حالی که هواداران این تیم امیدوار بودند تا با هدایت رحمتی شاهد نتایج خوبی از تیم خود در مسابقات داخلی و آسیایی باشند اما آنها خیلی زود ناامید شدند. نساجی در ۱۲ بازی خود در نیم فصل اول لیگ بیست و سوم، تنها ۲ بار برنده شد و ۳ تساوی و ۷ باخت آمار رحمتی روی نیمکت این تیم بود. در رقابت‌های آسیایی هم آنها تنها دو بار و در برابر مومبای سیتی موفق به کسب پیروزی شدند و شاگردان رحمتی در هر دو دیدار رفت و برگشت برابر دو تیم الهلال عربستان و نوبهار ازبکستان بازنده از زمین بازی خارج شدند تا در مرحله گروهی از دور مسابقات حذف شوند.

پس از شکست سنگین ۴ بر صفر نساجی برابر استقلال تهران از ورزشگاه آزادی رحمتی از هدایت نساجی کناره‌گیری کرد که مورد موافقت مدیران این باشگاه قرار گرفت و او در نیم فصل دوم هم هدایت تیمی را عهده دار نشد.

هوادار چهارمین تیمی خواهد بود که رحمتی هدایت آن را بر عهده می‌گیرد و این سرمربی جوان امیدوار است تا با این تیم روزهای خوش دوران حضور در آلومینیوم را تکرار کند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ