آغاز پیش فروش بلیت اتوبوس اربعین در خراسان جنوبی 

اقتصاد ایران: بیرجند-مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی از آغاز پیش فروش بلیت اتوبوس برای زائران اربعین حسینی در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، اسداله جلال زاده صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همزمان با سراسر کشور پیش فروش بلیت اتوبوس اربعین حسینی در این استان آغاز شد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی افزود: زائرین اربعین حسینی (ع) از طریق طریق وب سرویس‌های فروش بلیت شرکت‌های حمل و نقل مسافر استان به نشانی www.payaneha.ir و www.payaneha.com می‌توانند اقدام به خرید بلیط کنند.

وی با بیان اینکه از ظرفیت کل ناوگان موجود برای جابه جایی مسافران در بخش جاده‌ای طی ایام برگزاری مراسم اربعین استفاده خواهیم کرد گفت: با توجه به پیش بینی افزایش ۱۰ درصدی متقاضیان بلیت اتوبوس نسبت به مدت مشابه سال قبل، این اداره کل آمادگی افزایش ظرفیت صندلی را دارد تا زائران عزیز مشکلی نداشته باشند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی تاکید کرد: اربعین امسال نیز همانند سنوات گذشته، نظارت‌های لازم بر نحوه عملکرد شرکت‌های حمل و نقل، رانندگان و ناوگان با استفاده از سامانه‌های در اختیار سازمان راهداری و حمل و نقل و جاده‌ای صورت می‌پذیرد.

جلال زاده یادآور شد؛ همکاران این اداره کل در پایانه‌های مسافربری استان و نیز در مرزها آماده پاسخگویی و رفع مشکلات زائران گرامی در زمینه حمل و نقل هستند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی در پایان خاطرنشان کرد: زائرین محترم می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف مراتب را از طریق سامانه گویای ۱۴۱ و سامانه پیامکی ۳۰۰۰۵۶۱۴۱ اطلاع رسانی کنند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ