۹ مدال طلا و ۳ برنز حاصل تلاش کاراته‌کاهای دختر در روسیه

اقتصاد ایران: تیم‌های ملی کاراته رده‌های پایه دختران در مسابقات بین المللی روسیه موفق به کسب ۱۲ مدال طلا و برنز شدند.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی کاراته رده‌های پایه دختران کشورمان که در مسابقات بین المللی روسیه شرکت کرده است، در 3رده سنی موفق به کسب 9 مدال طلا و 3 برنز شد.

نتایج کسب شده در این رقابتها بدین شرح است:

در رده سنی نوجوانان:
پارمیس علیپور در وزن 47- کیلوگرم رده سنی نوجوانان، مقابل حریفی از روسیه 5 بر 2 نتیجه را واگذار کرد و با توجه به راهیابی حریف روس به فینال، علیپور در جدول شانس مجدد به مصاف حریفان رفت.

وی ابتدا در این جدول کاراته کا روس را 3 بر 2 شکست داد و در ادامه موفق شد نماینده آذربایجان را 9 بر 5 از پیش رو بردارد و به مدال برنز برسد.

ساغر جندقی در وزن 61- کیلوگرم نوجوانان، نماینده روسیه را 6 بر 3 از پیش رو برداشت در ادامه موفق شد 9 بر صفر حریف دیگری از روسیه را شکست دهد و در ادامه با برتری 3 بر یک مقابل حریف روس در نیمه نهایی فینالیست شد. در فینال هم 9 بر صفر پیروز شد و به مدال طلا دست یافت.

مریم گرزین در وزن 61+ کیلوگرم رده سنی نوجوانان، مقابل نماینده روسیه 2 بر یک نتیجه را واگذار کرد و با توجه به راهیابی حریف روس به فینال، گرزین در جدول شانس مجدد به مبارزات خود ادامه داد. وی در این جدول کاراته کا های روس را با نتایج 10 بر 2 و 7 بر صفر مغلوب کرد و مدال برنز را بر گردن آویخت.

همچنین ستایش قانعی در وزن 54- کیلوگرم فردا به میدان خواهد رفت.

در رده سنی جوانان؛

غزل فتحی در وزن 48- کیلوگرم جوانان با برتری مقابل نمایندگان روسیه با نتایج 2 بر صفر، 3 بر 2 و 2 بر صفر صاحب مدال طلا شد.

زهرا رضازاده در وزن 53- کیلوگرم جوانان با نتایج 8 بر صفر حریفانی از روسیه و آذربایجان را شکست داد و به فینال راه یافت. رضازاده در فینال موفق شد با نتیجه 5 بب صفر کاراته کایی از قزاقستان را مغلوب کند و مدال طلا را از آن خود کند.

الینا صفاجو در وزن 59- کیلوگرم جوانان با برتری مقابل نمایندگان روسیه با نتایج 4 بر2، 8 بر صفر، 9 بر یک، در فینال 2 بر صفر حریف دیگری از روسیه را برد و مدال طلای این وزن را به خود اختصاص داد.

مهلا صداقت در وزن 66+ کیلوگرم جوانان پس از استراحت در دور نخست، با نتیجه 9 بر یک حریفی از روسیه را شکست داد. سپس 7 بر 3 کاراته کایی از قزاقستان را برد و چهارمین مدال طلای تیم ایران را کسب کرد.

مائده نجفی در وزن 66- کیلوگرم، پس از تساوی یک بر یک مقابل حریفی از روسیه، در هانتی برنده مبارزه شد و در بازی دوم نتیجه را به حریف دیگری از روسیه واگذار کرد و در جدول شانس مجدد هم پس از تساوی 2 بر 2 مقابل نماینده روسیه، در هانتی شکست خورد و از دور رقابتها کنار رفت.

در رده سنی امید؛

یلدا نقی بیرانوند در وزن 50- کیلوگرم رده سنی امید، با نتایج 8 بر صفر و 9 بر صفر مقابل نماینده روسیه پیروز شد و در بازی فینال 5 بر یک کاراته کایی از روسیه را برد و طلایی شد.

فاطمه زهرا سعیدآبادی در وزن 55- کیلوگرم رده سنی امید، با نتیجه 9 بر یک کاراته کایی  از روسیه را برد سپس 3 بر صفر بر نماینده کشور آذربایجان غلبه کرد و فینالیست شد. وی در فینال 8 بر صفر نماینده کشور میزبان را شکست داد و به مدال طلا رسید.

مهرنگار احمدی در وزن 61- کیلوگرم رده سنی امید، با نتیجه 10 بر 7 و 8 بر صفر مقابل کاراته کاهایی از روسیه را به برتری رسید و در فینال 8 بر صفر برنده شد و به مدال طلا دست یافت.

فاطمه بداق در وزن 68- کیلوگرم رده سنی امید، در اولین بازی 3 بر یک نتیجه را واگذار کرد و با توجه به راه یابی حریف روس به فینال بداق هم به جدول شانس مجدد راه یافت. بداق در جدول شانس مجدد نماینده روسیه را 11 بر 3 از پیش رو برداشت و به مدال برنز این وزن رسید.

حنانه صالحی در وزن 68+ کیلوگرم رده سنی امید، پس از یک دور استراحت،  در دور دوم با نتیجه 7 بر 6 پیروز شد و به فینال راه یافت. وی در فینال 8 بر 2 برنده شد و به مدال طلا رسید.

در این مسابقات 758 ورزشکار از 9 کشور حضور دارند.

ارمنستان، آذربایجان، بلاروس، مصر، ایران، قزاقستان، روسیه، ترکیه و ازبکستان کشورهای حاضر در این پیکارها هستند.

گفتنی است؛ تیم ملی دختران قرار است کمپ تمرینی خود را در این شهر برپا کند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ