پروژه‌های مسکن زنجان به دلیل کمبود نیرو متوقف نشده است

اقتصاد ایران: زنجان-معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: با وجود اینکه همه پروژه‌های مسکن ملی با تأخیر مواجه هستند اما به دلیل نبود نیروی کار پروژه‌ای تعطیل نشده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن محرمی یگانه شامگاه شنبه در نشست خبری گفت: برخی زمین‌های طرح نهضت ملی مسکن قرار بود فروش اقساطی شود اما مردم در سفر مقامات تقاضا کرده بودند که فروش اقساطی تبدیل به ۹۹ ساله شود این موضوع در تهران بررسی می‌شود.

وی با تاکید بر لزوم تأمین زیرساخت‌های لازم برای تحویل واحدهای مسکن ملی تصریح کرد: این زیرساخت‌ها بدون دریافت هزینه از متقاضیان تأمین می‌شود.

محرمی یگانه افزود: با وجود اینکه همه پروژه‌های مسکن ملی با تأخیر مواجه هستند اما به دلیل نبود نیروی کار پروژه‌ای تعطیل نشده است.

معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه قیمت تمام شده طرح‌های نهضت ملی مسکن متفاوت است، گفت: قیمت تمام شده طرح‌ها بسته به زمان اخذ پروانه ساختمانی، شروع طرح، مشخصات بلوک‌ها و واحدهای طرح شامل تعداد طبقات و متراژ مشاعات متفاوت است.

محرمی یگانه افزود: طی زمان بندی انجام شده، افتتاح طرح‌ها با سازندگان و پیمانکاران در استان قطعی شده تا خرداد سال آینده تعداد قابل توجهی از واحدهای مسکونی به متقاضیان در استان واگذار می‌شود و عمده واگذاری واحدهای نهضت ملی مسکن در سال جاری خواهد بود.

معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان زنجان در مورد واریزی‌ها بیان کرد: موضوع کمک به دهک‌ها عنوان شده و مردم با انتشار این خبر برای واریزی خود تعلل می‌کنند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ