این گوشی جدید هیچ نرم‌افزار تبلیغاتی ازپیش‌نصب‌شده‌ای ندارد

اقتصاد ایران: شرکت خودروسازی نیو گوشی جدیدی رونمایی کرد که سخت‌افزار قدرتمندی دارد و هیچ نرم‌افزار تبلیغاتی از پیش‌نصب‌شده‌ای ندارد.

شرکت خودروسازی نیو (Nio) گوشی پرچم‌دار نیو فون ۲ را رونمایی کرد. این شرکت پیش‌تر مدلی با نام نیو فون ۱ تولید کرده بود. این مدل جدید همچنان به سنت یکپارچگی کامل با خودروهای برقی این شرکت ادامه می‌دهد و درکنار آن، مشخصات سخت‌افزاری قدرتمندی دارد.

نیو فون ۲ به صفحه‌نمایش ۶٫۸۲ اینچی QHD+ با حداکثر روشنایی ۲۶۰۰ نیت مجهز است. این صفحه‌نمایش پنلی سفارشی است که سامسونگ آن را تولید کرده و از نرخ نوسازی متغیر ۱ تا ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کند. این گوشی برای کاهش روشنایی از فناوری PWM با فرکانس ۱۴۴۰ هرتز استفاده می‌کند.

گوشی نیو فون ۲ به تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۳ کوالکام مجهز شده است و شامل سیستم خنک‌کننده‌ی Gun Yu برای مدیریت گرما هنگام انجام کارهای سنگین است.

گوشی موبایل نیو فون ۲ / Nio phone 2
Nio
گوشی موبایل نیو فون ۲ / Nio phone 2
گوشی موبایل نیو فون ۲ / Nio phone 2
گوشی موبایل نیو فون ۲ / Nio phone 2

نیو ادعا می‌کند که نیو فون ۲ هنگام اجرای بازی Honor of Kings با ۱۱۹ فریم‌برثانیه دمای سطحی ۴۰ درجه‌ی سانتی‌گراد و هنگام بازی Honkai Impact 3 با ۵۹٫۵ فریم‌برثانیه دمای سطحی ۴۷٫۶ درجه سانتی‌گراد را حفظ می‌کند.

سیستم دوربین گوشی مذکور شامل سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی LYT-T808 (IMX888) و دوربین فوق‌عریض با سنسور ۴۸ مگاپیکسلی LYT-600 (IMX882) و دوربین پریسکوپ تله‌فوتو با سنسور ۵۰ مگاپیکسلی IMX890 است. ظرفیت باتری گوشی یادشده ۵۰۲۰ میلی‌آمپر‌ساعتی است و از شارژ سیمی ۸۰ وات و شارژ بی‌سیم ۵۰ وات پشتیبانی می‌کند.

یکی از ویژگی‌های جالب نیو فون 2 نرم‌افزار آن است. این گوشی با نسخه‌ای سفارشی از اندروید کار می‌کند که به‌ادعای این شرکت، هیچ نرم‌افزار تبلیغاتی از‌پیش‌نصب‌شده‌ای ندارد.

گوشی موبایل نیو فون ۲ / Nio phone 2
Nio

نیو فون ۲ با معرفی دستیار هوش مصنوعی NOMI GPT، مجموعه‌ای از ویژگی‌های هوش مصنوعی را عرضه کرده‌ است. این مجموعه برپایه‌ی درک چندوجهی، مرکز شناختی، موتور احساسات و عامل چندتخصصی (Multi-Expert Agent) نیو توسعه یافته است.

NOMI GPT شامل دانشنامه‌ی مدل بزرگ و تجربه‌های چت مبتنی‌بر هوش مصنوعی و عملکردهای مرتبط با خودرو مانند پرسش‌و‌پاسخ و تولید سناریو است.

مقالات مرتبط
  • Nio ES8 اولین خودروی برقی استارتاپی
  • خودرو جدید نیو با شاسی پیشرفته و سیستم‌های عجیب معرفی شد [تماشا کنید]

جالب‌ترین ویژگی نرم‌افزاری نیو ۲، عملکرد NIO Link Car Broadcast است. این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد تا مستقیماً به سیستم دوربین خودرو خود دسترسی پیدا کنند. با استفاده از این قابلیت، امکان برگزاری پخش زنده یا حتی پخش زاویه دید راننده فراهم می‌شود.

نیو فون ۲ در سه نسخه‌ی مختلف موجود است:‌مدل پایه با ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و نسخه‌ای دیگر با ۱۲ گیگابایت رم و ۱ ترابایت فضای ذخیره‌سازی و نسخه‌ی آخر موسوم به EP Edition با ۱۶ گیگابایت رم و ۱ ترابایت فضای ذخیره‌سازی. قیمت گوشی موبایل مدل نیو فون ۲ در نسخه‌های ذکرشده به‌ترتیب به ۸۹۶ و ۹۵۱ و ۱,۰۳۴ دلار می‌رسد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ