دانشنامه دوران دفاع مقدس در استان بوشهر تدوین می‌ شود

اقتصاد ایران: گناوه- مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر گفت: در حال تدوین دانشنامه دفاع مقدس به عنوان مهمترین منبع و مرجع علمی برای تحقیق و پژوهش در حوزه دفاع مقدس هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علیرضا غریبی عصر شنبه در دیدار با امام جمعه گناوه با تسلیت ایام و گرامیداشت ۵ مرداد، سالروز اقامه اولین نماز جمعه در کشور و تقدیر از امام جمعه گناوه به بیان تاریخچه‌ای از تشکیل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و فعالیت‌های این بنیاد پرداخت.

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر گزارشی از روند ساخت موزه دفاع مقدس و پیگیری‌های انجام شده ارائه کرد و گفت: احداث باغ موزه دفاع مقدس در ورودی شهر بوشهر نیز در دستور کار آن بنیاد قرار دارد.

وی گفت: در حوزه ادبیات دفاع مقدس تلاش‌های بسیاری انجام گرفته که از مهمترین آنها می‌توان تشکیل کمیته تخصصی و رسیدن به چاپ ۶۰ عنوان کتاب در سال نام برد.

دانشنامه دوران دفاع مقدس در استان بوشهر تدوین می‌ شود

سرهنگ غریبی گفت: در حال تدوین دانشنامه دفاع مقدس به عنوان مهمترین و اصلی ترین منبع و مرجع علمی برای تحقیق و پژوهش در حوزه دفاع مقدس هستیم.

وی همچنین گزارش مختصری از تولیدات هنری ارائه داد و گفت: ما در استان بوشهر یک اداره کل داریم و در شهرستان‌ها نیز باید یک نماینده داشته باشیم که نماینده شورای هماهنگی اداره کل باید در شورای فرهنگ عمومی شهرستان‌ها حضور داشته باشد.

در این نشست «حبیب بحرپیما» به عنوان نماینده اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر در شهرستان گناوه معرفی شد.

در پایان چند جلد کتاب ادبیات دفاع مقدس به امام جمعه گناوه اهدا شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ