توسعه آموزش های مهارتی زمینه جهش تولید است

اقتصاد ایران: معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان در پیامی فرا رسیدن هفته ملی مهارت و روز ملی کار آفرینی و آموزش های حرفه ای را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، در متن پیام امیرحسن زاده، خطاب به مدیران و کارکنان سازمان فنی و حرفه‌ای، آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای و مهارتی و همچنین فعالان عرصه مهارت افزایی آمده است:

امروزه توجه به آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و مهارت آموزی جوانان جویای کار به عنوان مقوله‌ای ارزشمند برای پیشرفت اقتصادی کشور، ایجاد اشتغال پایدار، کارآفرینی و تحقق ایرانی قوی و سربلند حائز اهمیت است.

گسترش و توسعه آموزش‌های مهارتی با هدف توانمندسازی جوانان با نگاه ویژه به مهارت و مشاغل فن آورانه علاوه بر رفع بیکاری و ایجاد اشتغال، راه را برای تحقق جهش تولید هموار نموده و اهتمام به این مقوله نوید بخش افقی روشن برای اشتغال پایدار جوانان و پیشرفت همه جانبه در کشور خواهد بود.

تلفیق علم و مهارت و خلاقیت برای جوانان، یقیناً زمینه ساز اشتغال پایدار و مولد در فردای ایران عزیز خواهد بود و تأثیر شگرفی در پیشرفت و اعتلای اقتصادی و توانمند سازی منابع کارآمد انسانی و رشد اقتصادی دارد.

لذا حرکت به سمت اجرای برنامه‌ای اصولی و هدفمند و ایجاد و گسترش نهضت فراگیر توسعه و آموزش‌های مهارتی برای نسل امروز در میان جامعه و دستگاه‌های متولی در جهت تحقق توسعه پایدار تعیین کننده است.

اینجانب فرا رسیدن ششم مرداد ماه روز ملی کار آفرینی و آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و هفته ملی مهارت را به همه تلاشگران، کارآفرینان، دست اندرکاران عرصه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و مهارت آموزی استان تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیق روز افزون همگان را در جهت ارائه خدمات بهتر و ارزشمند تر با هدف کارآفرینی و رونق اشتغال پایدار از خداوند قادر متعال مسالت دارم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ