زخمی‌شدن چند صهیونیست در حمله موشکی به «کریات شمونه»

اقتصاد ایران: منابع رسانه‌ای رژیم صهیونیستی از دریافت گزارش‌های اولیه درباره زخمی‌شدن چند صهیونیست در حمله موشکی اخیر به «کریات شمونه» خبر می‌دهند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که گزارش‌های اولیه‌ای را در خصوص برخورد مستقیم موشک به شهرک صهیونیست‌نشین «کریات شمونه» در شمال سرزمین‌های اشغالی و زخمی‌شدن چند صهیونیست دریافت کرده‌اند.

این رسانه‌ها تصریح کردند که پلیس رژیم صهیونیستی در حال بررسی محل اصابت موشک است و ساختمان‌های واقع در محل برخورد موشک نیز آسیب دیده‌اند.

علاوه بر این خبرنگار الجزیره گزارش داد که چندین موشک از سمت جنوب لبنان به سوی جولان اشغالی شلیک شده است.

بر اساس گزارش الجزیره، آژیر هشدار در مناطق شمالی جولان اشغالی به صدا درآمده است.

همچنین حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۴:۴۰ عصر روز شنبه بیست‌وهفتم جولای ۲۰۲۴ تجهیزات جاسوسی موجود در موضع السماقه واقع در تپه‌های اشغالی کفرشوبا را با تسلیحات مناسب هدف گرفتند و آن را به صورت مستقیم مورد اصابت قرار دادند. در نتیجه این عملیات، این تجهیزات جاسوسی منهدم شدند.

حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای دیگر نیز تاکید کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان و در واکنش به تعرض‌های دشمن به روستاهای مقاوم جنوبی و خانه‌های امن که آخرین مورد آن در کفرکلا رخ داد، رزمندگان مقاومت اسلامی روز شنبه بیست‌وهفتم جولای ۲۰۲۴ ساختمان محل موضع‌گیری نظامیان دشمن اسرائیلی در شهرک المناره را با تسلیحات مناسب هدف گرفتند و آن را به صورت مستقیم مورد اصابت قرار دادند. در نتیجه این عملیات، این نظامیان کشته یا زخمی شدند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ