با افتخار با پرسپولیس تمدید کردم/ این تیم را دوست دارم

اقتصاد ایران: مدافع تیم فوتبال پرسپولیس پس از تمدید قرارداد با باشگاه گفت: از اینکه قرارداد خود را با پرسپولیس تمدید کردم خیلی خوشحالم و برای موفقیت باشگاه تمام تلاشم را می کنم.

به گزارش خبرنگار مهر، «گئورگی گولسیانی» پس از تمدید قرارداد با باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: با افتخار قراردادم را با پرسپولیس تمدید کردم و من این تیم را خیلی دوست دارم و اطلاع دارم که هواداران هم به تیم خود علاقه مند هستند.

او ادامه داد: من زمانی که حرفی بزنم پاس قولم خواهم بود. با تمام وجودم برای موفقیت تیم پرسپولیس در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ نخبگان آسیا تلاش خواهم کرد.

مدافع گرجستانی تیم فوتبال پرسپولیس که سابقه حضور با تیم ملی کشورش در رقابت‌های یورو ۲۰۲۴ را دارد در خصوص این مسابقات گفت: حضور در این مسابقات تجربه بسیار خوبی و برای من بود و تاکنون در چنین رویداد مهمی حضور نداشتم. من در برابر تیم‌های اسپانیا، پرتغال و ترکیه به میدان رفتم و از عملکرد خودم راضی بودم. من از پرسپولیس ممنونم که باعث شد تا خودم را به تیم ملی گرجستان نشان دهم و برای تیم ملی کشورم بازی کنم. حضور در پرسپولیس باعث شد که به تیم ملی دعوت شوم.

او در خصوص کار کردن با «خوان کارلوس گاریدو» و همچنین جدایی چند بازیکن تأثیرگذار پرسپولیس گفت: من روز گذشته با گاریدو صحبت کردم تاکنون تمرینی زیر نظر گاریدو انجام ندادم و طی روزهای آینده به تمرینات گروهی اضافه می‌شوم. او مربی مشهوری است و امیدوارم در کار خود موفق باشد. با فلسفه‌ای که او نسبت به فوتبال دارد اطمینان دارم که در کار خود موفق خواهد بود و بهترین‌ها را برای او آرزو می‌کنم.

گولسیانی تصریح کرد: بازیکنانی که جدا شدند مانند اعضای خانواده برای من می‌مانند و برای آنها در تیم جدیدشان آرزوی موفقیت می‌کنم. فوتبال این گونه است که برخی از بازیکنان به تیم اضافه می‌شوند و برخی از تیم جدا خواهند شد. مطمئنم که مدیران باشگاه نهایت سعی خود را خواهند کرد تا بهترین بازیکنان را جایگزین نفرات جدا شده کند. مهم‌ترین موضوع موفقیت پرسپولیس است.

او خاطرنشان کرد: در همه تیم‌ها رقابت تنگاتنگی بین بازیکنان وجود دارد، برای مرتضی پورعلی گنجی خیلی خوشحالم که با باشگاه قرارداد به امضا رساند او با مصدومیت سختی مواجه شد که توانست خیلی خوب خود را به تیم بازگردد و او بازیکن بسیار حرفه‌ای است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ