از شبکه مخابراتی T-Mobile به‌دلیل نقض ضمانت قیمت‌های مادام‌العمر شکایت شد

اقتصاد ایران: اپراتور T-Mobile به‌دلیل عدم پایبندی به ضمانت قیمت طرح‌های خود با شکایت رسمی جمعی از مشتریان مواجه شد.

مشتریان T-Mobile با ارائه‌ی دادخواستی علیه این شرکت ادعا کرده‌اند که T-Mobile نتوانسته به ضمانت خود مبنی‌بر عدم افزایش قیمت برخی از طرح‌هایش عمل کند.

در دادخواست علیه تی‌موبایل که اولین بار توسط Wired دیده شد، ادعا می‌شود که در سال ۲۰۱۷، اپراتور آمریکایی چندین مورد از طرح‌های مخابراتی خود را با تضمین قیمت مادام‌العمر تبلیغ کرد؛ اما از ماه می ۲۰۲۴ (اردیبهشت و خرداد) قیمت‌ها را افزایش داد.

T-Mobile در سال ۲۰۱۷ طی بیانیه‌ای گفت: «T-Mobile هرگز قیمت پرداختی شما برای طرح T-Mobile ONE را تغییر نخواهد داد.» طرح T-Mobile ONE برای خانواده‌های چهار نفره با فعال بودن AutoPay با قیمت ۴۰ دلار برای هر خط ارائه شد و T-Mobile وعده‌های قیمت‌گذاری مشابهی برای طرح‌های دیگر از جمله Simple Choice Plan و Magenta و Magenta Max و +Magenta 55 و گزینه های Magenta Amplified ارائه کرد.

T-Mobile قیمت خطوط قدیمی را از دو تا پنج دلار افزایش داد. این اپراتور در بخش سؤالات متداول وعده داد که در صورت افزایش قیمت، مشتریان می‌توانند حساب خود را لغو و صورت‌حساب نهایی خود را پرداخت کنند. این سیاست برای حساب‌هایی که از ژانویه ۲۰۱۷ تا ۲۸ آوریل ۲۰۲۲ (دی ۱۳۹۵ تا ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱) فعال شده بودند، اعمال می‌شود.

مقاله‌ی مرتبط
  • T-Mobile به ۱۰ میلیون خانواده آمریکایی اینترنت رایگان ارائه می‌دهد

در شکایت علیه T-Mobile ادعا شده است که جمله‌بندی بخش سؤالات متداول برای مشتریان با آن‌چیزی که پیش‌تر وجود داشت مغایرت دارد و به همین دلیل، T-Mobile توافق خود با مشتریان را نقض و به آن‌ها زیان مالی وارد کرده است.

T-Mobile متهم به ارائه‌ی اظهارات نادرست یا گمراه کننده، فریب دادن مشتریان و پنهان کردن عمدی افزایش قیمت طرح‌های خود است. شاکیان به دنبال منع T-Mobile از افزایش قیمت، جبران خسارت، بازپرداخت پول اضافی پرداخت‌شده پس از افزایش قیمت و جبران خسارات اضافی برای صدمات وارده هستند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ