علیرضا سهرابیان: قول مدال در المپیک لس‌آنجلس را می‌دهم

اقتصاد ایران: رییس فدراسیون قایقرانی گفت: برای اولین بار در سه رشته به المپیک آمده‌ایم و قول مدال در المپیک لس‌آنجلس را می‌دهم.

به گزارش خبرنگار مهر از پاریس، رئیس فدراسیون قایقرانی در روز نخست رقابت‌های رویینگ و بعد از مسابقه فاطمه مجلل در مرحله مقدماتی، درباره شرایط تیم ملی قایقرانی ایران صحبت کرد.

او ابتدا به تیم پنج نفره قایقرانی اشاره کرد و گفت: برای اولین بار است که در هر سه رشته رویینگ، کانو و کایاک سهمیه داریم و با تیم پنج نفره در المپیک شرکت کرده‌ایم. چهار سال پیش این موضوع را به عنوان یکی از اهداف اصلی خود تعیین کردیم و خوشحالم که امروز به این هدف رسیده‌ایم.

سهرابیان ادامه داد: دستیابی به این هدف به این معنا نیست که راضی شده‌ایم. حتماً ورزشکاران ما به دنبال ثبت بهترین نتیجه ممکن هستند و تلاش‌شان را می‌کنند. کسب موفقیت در کنار بهترین‌های دنیا نیازمند کار بلندمدت است. من باور دارم که اگر مسیری که شروع کرده‌ایم را به همین سرعت ادامه دهیم، می‌توانیم در المپیک لس‌آنجلس به مدال فکر کنیم. چهار سال پیش گفتم به دنبال کسب سهمیه در تمام رشته‌ها و حضور خوب در پاریس هستیم و حالا می‌گویم که در المپیک ۲۰۲۸ می‌توانیم به دنبال مدال باشیم.

رئیس فدراسیون قایقرانی با اشاره به روند آماده‌سازی تیم ملی قایقرانی گفت: به عنوان رئیس فدراسیون قایقرانی و نه به عنوان عضو هیأت اجرایی، می‌گویم که وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک بهترین حمایت را از ورزشکاران داشتند. به طوریکه توانستیم اردوهای خوبی را تدارک ببینیم، مانند اردوی قایقرانان آب‌های آرام در ایتالیا که خمین روژها در حال انجام است.

وی در ارتباط با میزبانی پاریس نیز گفت: غذای بد دهکده برای ما خوب شد. چون ورزشکاران ما می‌خواستند وزن کم کنند و این وضعیت برایمان خوب شد! این نحوه میزبانی برای ورزشکارانی که می‌خواهند وزن کم کنند، خوب است.

سهرابیان با این توضیح ادامه داد: پیش بینی نمی‌کردیم که پاریس چنین میزبانی ضعیفی به نمایش بگذارد. موضوع غذا در دهکده ورزشکاران و همچنین نظافت، مسائل مهمی هستند که ورزشکاران را آزار می‌دهند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ