افزایش ۳ درصدی ترافیک جاده ای تیرماه در محورهای خراسان جنوبی

اقتصاد ایران: بیرجند-مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان جنوبی از افزایش ۳ درصدی ترافیک جاده‌ای استان در تیرماه خبر داد.

به گزارش مهر، اسداله جلال زاده ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای تیر ماه سال جاری ترددهای ثبت‌شده توسط ۸۰ دستگاه تردد شماری استان ۷ میلیون و ۲۰۷ هزار و ۱۲۸ تردد بوده که نسبت به دوره مشابه سال قبل شاهد افزایش ۳ درصدی ترددها در محورهای مواصلاتی استان بوده‌ایم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی افزود: از این تعداد ۵ میلیون و ۶۲۳ هزار و ۴۶۴ تردد مربوط به وسایل نقلیه سبک و تعداد ۱ میلیون و ۵۸۳ هزار و ۶۶۴ تردد نیز به وسایل نقلیه سنگین تعلق داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی اضافه کرد: در مدت‌زمان مذکور تعداد ۶۰۶ هزار و ۳۴۰ وسیله نقلیه وارد استان و ۵۸۶ هزار و ۹۷۵ وسیله نقلیه نیز از استان خارج شدند که شاهد افزایش ۳ درصدی تردد بین استانی از محورهای استان خراسان جنوبی نسبت به بازه مشابه سال گذشته بوده‌ایم.

جلال زاده یادآور شد: بیشترین تردد استان در محورهای بیرجند – قاین، بیرجند – سربیشه و بیرجند – خوسف بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان جنوبی در ادامه بیان داشت: طی این مدت ۵ هزار و ۲۶۱ تماس با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های استان صورت گرفته و پاسخ داده شده است.

جلال زاده همچنین با اشاره به اینکه اکیپ‌های راهداری به‌صورت مستمر مشغول به خدمت‌رسانی در طول راه‌های استان هستند، یادآور شد: از هم‌وطنان عزیز درخواست می‌شود جهت حفظ سلامت خود و همراهان، نکات ایمنی سفر با خودروهای شخصی را رعایت فرمایند و با سرعت مطمئنه در جاده‌ها تردد کنند.

وی افزود: هم استانی‌ها قبل از آغاز سفر برای اطلاع از آخرین وضعیت راه‌ها می‌توانند با تلفن ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های استان تماس حاصل کنند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ