رقابت نمایندگان ایران در رویینگ و ژیمناستیک/حذف یک شمشیرباز

اقتصاد ایران: اولین روز رسمی سی و سومین دوره بازی های المپیک با رقابت نمایندگان ایران در رشته های مختلف همراه است.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به پاریس، سی و سومین دوره بازی های المپیک که شامگاه جمعه با برگزاری مراسم افتتاحیه به صورت رسمی در پاریس آغاز به کار کرد، از امروز (شنبه ۶ مرداد) با برگزاری رقابت ورزشکاران در رشته های مختلف پیگیری شد.

در این روز از بازی ها نمایندگان ایران در رشته های قایقرانی، شمشیربازی، ژیمناستیک، تیراندازی به مصاف حریفان شان رفته و این نتایج را برای کاروان ورزش ایران رقم زدند:

رقابت الفتی در مرحله مقدماتی پرش خرک

در جریان رقابت های ژیمناستیک و در وسیله پرش خرک، مهدی الفتی دارنده مدال نقره بازی‌های آسیایی هانگژو در حرکت اول امتیاز ۱۴.۶۶۶ و در حرکت دوم امتیاز ۱۴.۵۸۳ را ثبت کرد. کار الفتی در این مرحله به پایان رسیده و برای قرار گرفتن در جمع ۸ نفر پایانی باید منتظر پایان کار حریفان خود باشد تا مشخص شود به عنوان یکی از ۸ ورزشکار به فینال صعود می‌کند. رقابت مهدی الفتی در پاریس به غیبت ۶ دهه ای این ژیمناستیک ایران در المپیک پایان داد. 

حذف فتوحی در جدول ۶۴ نفره

در روز نخست مسابقات شمشیربازی و در دیدارهای انفرادی اسلحه سابر، محمد فتوحی به عنوان اولین نماینده ایران به مصاف «جبران زئآ» از مکزیک رفت اما با متحمل شدن شکست ۱۵ به ۱۳ از صعود بازماند.

رقابت دختر قایقران ایران در روز تولدش 

در نخستین روز رقابت های قایقرانی، مسابقات روئینگ برگزار شد. در این بخش فاطمه مجلل قایقران  ۲۱ ساله همزمان با روز تولدش و در مرحله مقدماتی ماده تک نفره سنگین وزن زنان در گروه اول به مصاف قایقرانانی از کشورهای اوگاندا، آفریقای‌جنوبی، اسپانیا، استرالیا و نیکاراگوئه رفت. وی در پایان این مسابقه با رکورد ۸ دقیقه و یک ثانیه و ۳۰ صدم به عنوان قایق چهارم از خط پایان عبور کرد تا فردا در ادامه مسابقات برای رسیدن به فینال بازیها در مرحله شانس مجدد به رقابت بپردازد.

این خبر به روز رسانی می شود.......

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ