هیئت اندیشه‌ورز بسیج ادارات حلقه واسط بین شهرستان‌ها و مدیران

اقتصاد ایران: بیرجند- دبیر هیئت اندیشه‌ورز بسیج ادارات خراسان‌جنوبی گفت: این هیئت حلقه واسطی بین شهرستان‌ها و مدیران ارشد اجرایی استان است.

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالفضل نوفرستی، دبیر هیئت اندیشه‌ورز بسیج ادارات خراسان‌جنوبی صبح شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان اظهار کرد: متناظر با این جلسه و اعضای این جلسه در کلیه شهرستان‌های استان شورای اندیشه‌ورز بسیج ادارات شهرستان‌ها فعال هستند.

وی تصریح کرد: مهم‌ترین مباحث این شورا بحث منویات مقام معظم رهبری در سیستم اداری و پرداختن موضوعات مرتبط با این بحث و در واقع احصای آسیب‌هایی که در دستگاه‌های اداری وجود دارد است.

دبیر هیئت اندیشه‌ورز بسیج ادارات خراسان‌جنوبی بیان کرد: هیئت‌های اندیشه‌ورز در واقع به عنوان چشمان ناظر مباحثی را که در دستگاه‌های اداری وجود دارد و باعث نارضایتی در عموم جامعه، مراجعه‌کنندگان و ارباب‌رجوع می‌شود را احصا کرده و در جلسه هم‌اندیشی روی آن فکر کرده و جاهایی که نیاز به مشاوره باشد مشاوره می‌دهند.

نوفرستی افزود: این هیئت حلقه واسطی بین شهرستان‌ها و مدیران ارشد اجرایی استان است.

وی با ارائه دو پیشنهاد مبنی بر اینکه هر چند وقت یک بار مباحثی که در حوزه اداراتی که بیشترین نارضایتی را ارباب رجوعان آن داشته‌اند جمعی متشکل از دستگاه‌ها مرتبط و در خود آن دستگاه مواردی را که این شورا احصا می‌کنند توسط نمایندگان دستگاه‌ها و نماینده‌ای از دفتر در خود آن دستگاه پیگیری و مباحث را به صورت مشاوره‌ای مطرح کنند به نظر می‌رسد که اثرگذاری بیشتری داشته باشد.

وی ادامه داد: موضوع بعد هم بحث اخلاق مدیران بوده که برنامه‌ریزی شود که به صورت هفتگی یا ماهانه دو جلسه برای مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار شود.

دبیر هیئت اندیشه‌ورز بسیج ادارات خراسان‌جنوبی اضافه کرد: بحث اخلاق اداری در واقع موضوع و مطالبه‌ای بوده که از سوی بدنه کارمندی مطرح می‌باشد و مورد نیاز است که این مباحث را داشته باشند.

نوفرستی افزود: بحث اخلاق اداری بازخورد خوبی داشته و درخواست‌ها این بوده که بحث اخلاق اداری مدیران توسط نماینده ولی فقیه برگزار شود و متولی کار بسیج ادارات در دستگاه‌ها باشند.

وی خاطرنشان کرد: در مرحله دولت‌سازی این مباحث مطرح بوده امیداست دستگاه‌هایی که مرتبط با این موضوع هستند به خوبی کارها را پیش ببرند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ