تعطیلی مرکز اسلامی هامبورگ اقدام علیه آزادی و حقوق بشر است

اقتصاد ایران: قم- مرجع تقلید شیعیان گفت: تعطیلی مرکز اسلامی در آلمان ظلم فرهنگی بزرگ، هتک مقدسات همه مسلمانان و تعرض به حقوق همه انسان‌های موحد و طرفدار عدالت، آزادی، معنویت و حقوق بشر است.

به گزارش خبرگزاری مهر، متن پیام آیت الله حسین نوری همدانی در واکنش به تعطیلی مرکز اسلامی هامبورگ آلمان و مؤسسات وابسته به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

قال الله تعالی فی محکم کتابه: وَ مَنْ أَظْلَمُ مِمَّنْ مَنَعَ مَسَاجِدَ اللَّهِ أَنْ یُذْکَرَ فِیهَا اسْمُهُ وَسَعَیٰ فِی خَرَابِهَا (آیه ۱۱۴ سوره بقره) و کیست ستمکارتر از آن که مردم را از ذکر نام خدا در مساجد منع کند و در خرابی آن اهتمام و کوشش نماید؟

تعطیلی مرکز اسلامی در آلمان و مراکز و مؤسسات وابسته به آن، توسط دولت آلمان به بهانه‌های واهی؛ آن هم با سابقه هفتاد سال فعالیت در ترویج دین و معنویت و صلح و آزادی و امنیت و نوع دوستی و خدمت به بشریت، موجب نگرانی شدید اینجانب و همه دینمداران و آزادگان و طرفداران حقوق واقعی بشر و آزادی دین و مذهب شده است.

این مرکز یادگار مرجع بزرگ شیعیان و استاد والا مقام مرحوم آیت الله العظمی بروجردی «رضوان الله تعالی علیه» است.

این ظلم فرهنگی بزرگ؛ هتک مقدسات همه مسلمانان و تعرض به حقوق همه انسان‌های موحد و طرفدار عدالت و آزادی و معنویت و حقوق بشر است.

اینجانب با محکومیت شدید این اقدام ضد دینی و بر علیه حقوق بشر توسط دولت آلمان، انتظار دارم که دولت آلمان هر چه سریع‌تر در این تصمیم اشتباه که به سود افراط گرایان و دشمنان دین و آزادی و مخالف رویه‌های حقوقی و حتی قوانین آن کشور است؛ تجدید نظر نمایند و از سویی لازم است مراکز دینی و مذهبی و محافل بین المللی و مراکز جهانی حقوق بشر در سرتاسر جهان با اعلام همبستگی با مسلمان مظلوم آلمان و پشتیبانی از آنان، با این رفتار ضد بشری مقابله نمایند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ