طرح جهاد آبرسانی در ۱۹۴ روستای استان بوشهر اجرایی شد

اقتصاد ایران: بوشهر- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: طرح جهاد آبرسانی در ۱۹۴ روستای استان بوشهر اجرایی شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالحسن عالی صبح شنبه در جمع خبرنگاران در بوشهر اظهار کرد: طی سال جاری زمینه توسعه ۱۱.۴ کیلومتر و نوسازی و بازسازی ۱۴.۶ کیلومتر شبکه آبرسانی فراهم شده است.

وی از توسعه، نوسازی و اصلاح ۸۵ کیلومتر شبکه آبرسانی در استان بوشهر طی سال جاری به عنوان یک برنامه مهم یاد کرد و افزود: کاهش هدررفت و افزایش سطح پایداری آب در شبکه با جدیت دنبال می‌شود.

افزایش مصرف آب

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر افزود: بخشی از این طرح‌ها در قالب جهاد آبرسانی در ۱۹۴ روستای استان بوشهر اجرایی شده و طرح جهاد آبرسانی در روستاهای استان بوشهر با هزار و ۵۵۰ میلیارد تومان در حال اجرا است.

عالی از افزایش مصرف آب در شهرها و روستاهای استان خبر داد و اظهار کرد: با افزایش دمای هوا و شدت گرما مصرف آب در شهرها و روستاهای استان افزایش یافته است که مصرف بهینه برای جلوگیری از تنش کم‌آبی یک ضرورت است.

تأمین آب بوشهر از سایر استان‌ها

وی با بیان اینکه اکنون منابع تأمین آب شرب استان بوشهر عمدتاً در دیگر استان‌ها قرار دارد گفت: انتقال آب از منابع مختلف با خطوط طولانی به شبکه توزیع منتقل می‌شود که در این راستا تلاش شبانه‌روزی کارکنان در جلوگیری از بحران آب ستودنی است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر توسعه طرح‌های آب‌شیرین‌کن را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: در دولت سیزدهم افتتاح و اجرا طرح‌های آب‌شیرین‌کن توسعه یافته و اکنون بیش از ۱۰۵ هزار مترمکعب در شبانه‌روز از تأسیسات آب‌شیرین‌کن وارد شبکه توزیع آب استان می‌شود

وی تصریح کرد: در توسعه طرح‌های آبرسانی در شهرها و روستاهای استان در سه ماه نخست امسال در مجموع ۲۵ کیلومتر شبکه آبرسانی با سرمایه‌گذاری بیش از ۴۶ میلیارد تومان در این استان احداث شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ