فعالیت ۲۲۵ پایگاه بسیج ادارات در خراسان‌جنوبی

اقتصاد ایران: بیرجند-مسئول بسیج ادارات خراسان‌جنوبی از فعالیت ۲۲۵ پایگاه بسیج اداری در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمدعلی قاسمی، مسئول بسیج ادارات خراسان‌جنوبی در مراسم دیدار اعضای هیئت اندیشه‌ورز بسیج ادارات استان با نماینده ولی فقیه در استان اظهار کرد: یکی از رهنمودهای نماینده ولی فقیه در استان این بوده که برای مطالبه گری و پیگیری امورات سازمانی از دستگاه‌های اداری استان یک تنه ورود نکنید و هر موضوعی را از کانال دستگاه مرتبط و افراد دخیل پیگیر باشید که بخشی از مأموریت با کمک و استفاده از هیئت اندیشه‌ورز بسیج ادارات پیگیری شد.

وی ضمن تبریک پنجم مردادماه سالروز اقامه اولین نماز جمعه پس از پیروزی انقلاب اسلامی تصریح کرد: در هیئت اندیشه‌ورز بسیج ادارات استان تمام تلاش مان این بوده که به صورت مرتب و ماهیانه جلسات کارشناسی برگزار و به تناسب آسیب‌شناسی و احصای مشکلاتی که در مجموعه اداری بوده مصوباتی را برای پیاده‌سازی در دستگاه‌ها داشته باشیم.

مسئول بسیج ادارات خراسان‌جنوبی ادامه داد: مخاطب اجرای مصوبات در واقع رده‌های بسیج بوده که در بدنه اجرایی دستگاه‌های اجرایی استان حضور دارند.

قاسمی با اشاره به اینکه در همه شهرستان‌ها و مرکز استان ۲۲۵ پایگاه بسیج اداری وجود دارد، افزود: این پایگاه‌ها در درون دستگاه‌های اداری مستقر بوده و پیگیر مأموریت‌های سازمان هستند.

وی به چند مصداق به عنوان خروجی جلسات هیئت اندیشه‌ورز بسیج ادارات استان اشاره داشت و گفت: بحث مطالبه، پیگیری و اجرای بیانات مقام معظم رهبری در دستگاه‌ها مانند پیاده شدن فریضه واجب، فوری و لازم جهاد تبیین، بحث تحقق شعار سال و پیگیری آن، پیگیری خدمت جهادی در دستگاه‌های اداری استان، مطالبه و تاکید بر پررنگ کردن مناسبت‌ها و ایام الله‌ها، مطالبه و پیگیری فریضه‌های امر به معروف و نهی از منکر در دستگاه‌ها و کمک به تحقق فضاهای ارزشی و انقلابی در دستگاه‌ها، مطالبه اجرای میزهای خدمت برای گره‌گشایی از مشکلات مردم، مطالبه برگزاری اردوهای راهیان نور و اردوهای راهیان پیشرفت برای آشنایی بیشتر کارمندان و زنده نگهداشتن فرهنگ شهید و شهادت و آشنایی با خدمات و دستاوردهای نظام و موضوعات مختلف دیگر از جمله این موارد است.

مسئول بسیج ادارات خراسان‌جنوبی با بیان اینکه یکی از مطالبات و خلع‌های احصا شده در بدنه دستگاه‌های اجرایی استان ضعف در وجدان کاری و پایبند نبودن برخی از کارمندان به فلسفه خدمت بوده است، اضافه کرد: عوامل مختلفی در این مسئله دخالت دارند یکی از موضوعاتی که بیشتر دیده شد بحث ضعف بنیه اعتقادی و معنوی برخی از کارمندان دستگاه‌ها بوده است.

قاسمی یادآور شد: از ابتدای امسال تاکنون خوشبختانه به صورت مرتب پیگیری برگزاری کلاس‌های اعتقادی و اخلاقی برای کارمندان دستگاه‌های اجرایی مختلف استان هستیم با قید حداکثر نیم ساعت در اول وقت اداری و یا بعد از اقامه نماز عصر بوده که بازخورد مثبتی در این زمینه گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: تمام همت و تلاش مجموعه بسیج ادارات و کارکنان استان با توجه به رسالت آن کمک به تحقق دولت اسلامی است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ