پرسپولیس خریدهای خوبی داشته/ دربی ۱۰۴ جذاب خواهد بود

اقتصاد ایران: کارشناس فوتبال گفت: پرسپولیس تاکنون بازیکنان بسیار خوبی را به خدمت گرفته که می توانند به این تیم در طول مسابقات لیگ برتر و لیگ نخبگان آسیا کمک کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، قرعه کشی دیدارهای فصل بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر روز سه شنبه دوم مرداد برگزار شد و تیم‌های شرکت کننده در این فصل از مسابقات حریفان خود را شناختند.

بر اساس قرعه کشی انجام شده و در یکی از مهم‌ترین بازی‌های نیم فصل اول، تیم‌های پرسپولیس و استقلال تهران باید در هفته ششم و در ورزشگاه آزادی رو در روی هم قرار بگیرند.

محمود کلهر پیشکسوت پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار مهر، در رابطه با این دیدار و در مجموع قرعه این تیم در فصل بیست و چهارم لیگ برتر اظهار داشت: پرسپولیس در هفته دوم باید اولین بازی حساس خود را برابر تراکتور برگزار کند، البته تیم‌ها در هفته‌های ابتدایی لیگ برتر آمادگی ۱۰۰ درصدی را ندارند و از هفته پنجم به بعد تیم‌ها شکل و شمایل کامل‌تری به خود می‌گیرند.

پرسپولیس خریدهای خوبی داشته/ دربی ۱۰۴ جذاب خواهد بود

دیدار پرسپولیس و تراکتور با حاشیه همراه خواهد شد

او ادامه داد: حضور ۳ بازیکن تأثیر گذار فصل قبل پرسپولیس در ترکیب تراکتور باعث شده تا بازی دو تیم اهمیت بیشتری داشته باشد. این موضوع باعث ناراحتی هواداران پرسپولیس شده و مسلماً دیدارهای رفت و برگشت این دو تیم با حاشیه‌هایی همراه خواهد بود.

خوشحالم که پرسپولیس و استقلال در هفته ششم با هم برخورد کردند

کلهر در خصوص دربی ۱۰۴ پایتخت گفت: از اینکه دو تیم در هفته ششم به هم برخورد کردند، خوشحال هستم چون هر دو تیم به آمادگی کامل تا آن موقع خواهند رسید و هواداران می‌توانند یک بازی خوب را از تیم‌های خود شاهد باشند. چون همانطور که گفتم تیم‌ها از هفته پنجم به بعد به ترکیب اصلی خود می‌رسند.

پرسپولیس خریدهای خوبی داشته است

کارشناس فوتبال در خصوص عملکرد تیم پرسپولیس در نقل و انتقالات گفت: پرسپولیس خریدهای کاملاً خوبی داشته به خصوص علی علیپور که با شرایط پرسپولیس از قبل آشنا بوده و می‌تواند امسال به تیم خود در بازی‌های حساسی که در آسیا و لیگ برتر دارد کمک کند. جدایی دانیال اسماعیلی فر و مهدی ترابی نمی‌تواند تأثیر زیادی روی عملکرد پرسپولیس داشته باشد. اگر مدیران باشگاه بتوانند جایگزین مناسبی در درون دروازه برای بیرانوند پیدا کنند این خلأ نیز از بین می رود.

پرسپولیس خریدهای خوبی داشته/ دربی ۱۰۴ جذاب خواهد بود

دروازه بان جدید پرسپولیس باید در سطح بیرانوند باشد

او افزود: پرسپولیس باید دروازه بانی جذب کند که در سطح بیرانوند و حتی بالاتر از او باشد. داشتن یک گلر مطمئن به سایر بازیکنان در زمین بازی اعتماد به نفس خواهد داد و مدیران باشگاه باید این موضوع را مدنظر داشته باشند. خدا را شکر که قرارداد گولسیانی تمدید شد و او در کنار پورعلی گنجی و کنعانی زادگان می‌تواند کمک زیادی به خط دفاعی پرسپولیس کند.

کلهر خاطرنشان کرد: پرسپولیس در خط هافبک بازیکنان بسیار با کیفیتی دارد و به نظرم این تیم می‌تواند باز هم مدعی اصلی قهرمانی باشد. امیدوارم که در سایر نقاط که پرسپولیس با نقطه ضعف رو به رو است مدیران باشگاه بتوانند خریدهای مناسبی را انجام دهند تا تیم در طول مسابقات به مشکل بر نخورد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ