کاروان ورزشی ایران روی سن رژه رفت/اختلال در اطلاع رسانی

اقتصاد ایران: بعد ازگذشت بیش از یک ساعت از آغاز افتتاحیه المپیک ،کاروان ورزشی ایران با پرچمداری ندا شهسواری و مهدی الفتی بر روی رودخانه سن رژه رفت.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم افتتاحیه سی و سومین دوره بازی‌های المپیک از ساعت ۲۱ امروز جمعه ۵ مرداد به میزبانی شهر پاریس و در کنار رودخانه سن و برج ایفل برگزار خواهد شد.

پاریس با آشفتگی به استقبال افتتاحیه رفت/ کشتی به سمت «ایفل»

خبرنگار مهر که در محل برگزاری این مراسم حضور دارد، آخرین اتفاقات و حواشی مراسم افتتاحیه را در اختیار مخاطبان این خبرگزاری قرار می‌دهد.

پاریس با آشفتگی به استقبال افتتاحیه رفت/ کشتی به سمت «ایفل»
بارش باران باعث شد فضای محل برگزاری افتتاحیه تحت تأثیر قرار بگیرد

محوطه کوچک برای آغاز افتتاحیه

محوطه‌ای که میزبان برای برگزاری مراسم افتتاحیه در نظر گرفته بسیار کوچک و در عرض طولانی است و در دهانه رود قرار گرفته است که در آن سکو به صورت کشتی طراحی شده است. پیکان و جهت این کشتی به سمت برج ایفل است که نزدیکی محل سکوها قرار دارد.

پاریس با آشفتگی به استقبال افتتاحیه رفت/ کشتی به سمت «ایفل»

پاریس با آشفتگی به استقبال افتتاحیه رفت/ کشتی به سمت «ایفل»
سکوهای در نظر گرفته شده برای این مراسم کم تعداد و نزدیک به برج ایفل است

بارش باران و غافلگیری تماشاگران و مهمانان

هر چند بارش باران در فصل فعلی فرانسه طبیعی است اما در ساعات منتهی به مراسم افتتاحیه چند بارش سنگین تماشاگران و علاقمندان به این مراسم که در محل حضور داشتند را غافلگیر کرد. این شرایط کار را هم برای فعالیت خبرنگاران که در فضای باز حضور داشتند سخت کرد.

تدابیر شدید امنیتی

میزبان المپیک سی و سوم که از مدتها قبل مورد تهدیدهای زیادی قرار گرفته بود، بیشترین تمرکزش را روی برقراری مسائل امنیتی این بازی‌ها گذاشته بود و برای ورود تماشاگران، اهالی رسانه و مهمانان به محل برگزاری مراسم سخت گیری های زیادی انجام داد به گونه‌ای که اهالی رسانه برای ورود به محل کار خود بیش از یک ساعت در صف بودند.

شروع مراسم با کلیپ زیدان

مراسم با پخش کلیپی از روند آماده سازی فرانسه برای برگزاری این رویداد آغاز شد که طی آن زین الدین زیدان ستاره سابق فوتبال این کشور با در دست داشتن مشعل المپیک مسافت زیادی را طی کرد تا به ورزشگاه برسد. زیدان به عنوان چهره ویژه در این کلیپ ایفای نقش کرد.

تیم‌ها با چهره‌های متفاوت رژه رفتند

رژه تیم‌ها خیلی زود آغاز شد و تعدادی از ورزشکاران تیم‌ها سوار بر قایق از روی رودخانه عبور کردند که پخش تصاویر عبور انها در جایگاه ویژه ای که در نظر گرفته شده بود با تشویق حاضران همراه شد.

بعد ازگذشت بیش از یک ساعت از آغاز افتتاحیه المپیک، کاروان ورزشی ایران با پرچمداری ندا شهسواری و مهدی الفتی به عنوان هشتاد و ششمین کشور در میان ۲۰۵ کشور حاضر در المپیک، بر روی رودخانه سن رژه رفت.

ادامه دارد...

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ