آمار جدید آنروا از توحش صهیونیست‌ها در غزه

اقتصاد ایران: سازمان آنروا اعلام کرد اماکن این نهاد به طور گسترده هدف حملات رژیم صهیونیستی قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، رژیم صهیونیستی به دلیل نیت شوم خود برای تحت فشار قرار دادن حداکثری مردم فلسطین در غزه آژانس امدادرسانی و کاریابی برای آوارگان فلسطینی موسوم به آن روا را در لیست سیاه خود قرار داده است. کنست با تروریستی نامیدن آن روا به دنبال جلوگیری از فعالیت این نهاد وابسته به سازمان ملل در سرزمین‌های اشغالی است.

بر این اساس، سازمان آن روا اعلام کرد این نهاد با تمامی توان خود می کوشد امدادرسانی به فلسطینیان در غزه را علی رغم تمامی سنگ اندازی ها ادامه دهد.

این نهاد در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) در این باره نوشت: جدیدترین داده‌های آماری ما نشان می‌دهد تا روز چهارشنبه ۱۹۹ تن از کارکنان آن روا در غزه طی عملیات رژیم صهیونیستی جان خود را از دست داده‌اند.

در ادامه این پیام آمده است: با وجود محدودیت‌های اعمال شده از سوی تل آویو، هم اکنون یک هزار و یکصد تن از کارکنان آن روا در مراکز درمانی در سرتاسر غزه فعال بوده و در حال ارائه خدمات به غیرنظامیان بی دفاع هستند.

سازمان آن روا می‌گوید دستکم ۵۶۳ غیرنظامی فلسطینی که در اماکن وابسته به سازمان ملل پناه گرفته بودند از زمان آغاز جنگ به دست نظامیان صهیونیست قتل عام شده‌اند. همچنین یک هزار و ۷۸۹ فلسطینی در این اماکن زخمی شده‌اند.

برآوردها نشان می‌دهد ۱۹۰ ساختمان وابسته به سازمان ملل در غزه طی عملیات ارتش رژیم صهیونیستی هدف قرار گرفته است. همچنین تنها ۱۰ مرکز درمانی آن روا از ۲۶ مرکز درمانی اکنون فعال بوده و به طور محدود اقدام به ارائه خدمات به مردم می‌کند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ