چهره زشت منافقین در عملیات مرصاد بیش از پیش آشکار شد

اقتصاد ایران: بوشهر- فرمانده منطقه پدافند هوایی جنوب کشور با اشاره به اهمیت عملیات راهبردی مرصاد گفت: در عملیات مرصاد چهره کریه منافقین بیش از پیش آشکار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر سرتیپ دوم رضا کلهری جمعه شب در مراسم گرامیداشت ۵ مرداد، سالروز عملیات مرصاد، با تأکید بر افتخارآفرینی پدافند هوایی در این عملیات غرور آفرین، اظهار کرد: در عملیات مرصاد با هوشیاری و آمادگی فرماندهی اطلاعات و شناسایی الکترونیکی، سایت‌های راداری و موشکی، مواضع توپخانه‌ای، هوانیروز نیروی زمینی، جنگنده‌های نیروی هوایی و در مجموع، درخشش رزمندگان اسلام در ارتش، سپاه، بسیج، نیروهای مردمی و عشایر غیور کُرد، پیروزی بزرگ رقم خورد و موجبات سقوط دشمن فراهم شد.

فرمانده منطقه پدافند هوایی جنوب کشور با اشاره به اهمیت عملیات راهبردی مرصاد خاطرنشان کرد: در عملیات مرصاد چهره کریه منافقین بیش از پیش آشکار شد و مردم ایران هیچ موقع رشادت‌های متحدانه دلیر مردان ارتش و سپاه را در شکست دشمن در این عملیات فراموش نمی‌کنند.

وی پیروزی رزمندگان اسلام در عملیات مرصاد را مرهون وحدت سپاه و ارتش دانست و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید صیاد شیرازی تصریح کرد: فرماندهی سپهبد شهید علی صیاد شیرازی و حضور نیروهای مردمی در کنار نظامیان، نقش مهمی در هدایت عملیات و تقویت جبهه دفاعی داشت.

امیر کلهری با اشاره به این موضوع که در عملیات مرصاد، پدافند هوایی بیش از ۴۰ شهید تقدیم آرمان‌های انقلاب اسلامی و ایران کرد، اظهار داشت: به پاس یادآوری و تحسین شجاعت مردانی که در آن روز، در راه حفاظت از کیان اسلام، ایران و ایرانی به شهادت رسیدند، در تقویم رسمی کشور روز ملی کرمانشاه ثبت شد.

وی اضافه کرد: باید خاطرمان باشد که برای سربلندی ایران عزیز، جوانان بسیاری شهید شده‌اند و بسیاری از این عزیزان، از خانواده پدافند هوایی ارتش بوده‌اند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ