بازی فورتنایت به اپ‌استور iOS در اروپا بازمی‌گردد و از گلکسی‌استور سامسونگ خارج می‌شود

اقتصاد ایران: براساس اعلام اپیک‌گیمز، کاربران آیفون در اتحادیه‌ی اروپا به‌زودی می‌توانند بازی فورتنایت را از اپ‌استور دانلود کنند.

اپیک‌گیمز اعلام کرد که بازی محبوب فورتنایت به‌زودی و در میانه‌ی نبرد حقوقی طولانی‌مدت این شرکت با سازنده‌ی گوشی آیفون، در اروپا به اپ‌استور بازخواهد گشت.

اپیک سعی دارد بازی‌های خود را علاوه‌بر فروشگاه‌های رسمی اپلیکیشن شرکت‌های سازنده‌ی گوشی‌های هوشمند، در پلتفرم‌های بزرگ دیگر نیز منتشر کند. ازطرفی این شرکت با کارمزدهای سنگین پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای و محدودیت کاربران برای دانلود ازطریق فروشگاه‌های رسمی اپلیکیشن مثل اپ‌استور مخالف است.

به گزارش رویترز، ایپک‌گیمز در اعتراض به تصمیم اخیر سامسونگ مبنی‌بر جلوگیری از سایدلود اپلیکیشن‌ها روی دستگاه‌های ساخت این شرکت، بازی‌های ویدیویی خود را از گلکسی‌استور خارج خواهد کرد زیرا اقدام شرکت کره‌ای را ضدرقابتی می‌داند.

اپیک‌گیمز می‌گوید بازی‌های موبایلی این شرکت در اتحادیه‌ی اروپا ازطریق AltStore روی iOS دردسترس قرار خواهند گرفت. فروشگاه اپلیکیشن غیررسمی AltStore امکان سایدلود را فراهم می‌کند. این شرکت همچنین اعلام کرد که از حداقل دو فروشگاه اپلیکیشن متفرقه‌ی دیگر پشتیبانی خواهد کرد.

مقالات مرتبط:
  • فورتنایت احتمالاً تا ۲ ماه دیگر به آیفون برمی‌گردد؛ اما فقط در اروپا
  • دعوای ادامه‌دار اپل با خالق فورتنایت؛ شرط ادامه حیات فروشگاه اپیک در اپ‌استور، ایجاد یک تغییر است

فروشگاه اپیک‌گیمز روی اندروید به‌صورت جهانی و روی iOS در اتحادیه‌ی اروپا دردسترس قرار خواهد گرفت. به‌هر حال، شرکت بازی‌ساز زمان‌بندی مشخصی در این مورد ارائه نداد.

اپل پس‌از تشدید درگیری با اپیک‌گیمز، اوایل ماه جولای (تیر و مرداد ۱۴۰۳) انتشار اپلیکیشن فروشگاه بازی‌های اپیک را روی آیفون و آیپد در اروپا تأیید کرده بود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ