لوگوی گوگل به‌مناسبت آغاز المپیک ۲۰۲۴ پاریس، تغییر کرد

اقتصاد ایران: گوگل لوگوی خود را به مناسبت المپیک ۲۰۲۴ پاریس تغییر داد و همزمان تغییرات گسترده‌تری در برخی اپلیکیشن‌هایش اعمال کرد.

گوگل می‌گوید که علاوه‌بر همکاری با شبکه‌ی NBC و تیم ملی فوتبال آمریکا، در حال برگزاری جشن المپیک پاریس ۲۰۲۴ در سرویس‌های اصلی خود است.

در موتور جست‌و‌جوی گوگل، یک «دودل» انیمیشنی با موضوع المپیک اضافه شده‌ است که هلن لرو و کریس اوهارا آن‌ را طراحی کرده‌اند. لوگو جدید گوگل هم‌اکنون قابل مشاهده است.

بازی Most Searched Playground شبیه به بازی «کجایی والدو؟» برای علاقه‌مندان به رویداد المپیک در نظر گرفته شده است تا «دانش شما را در مورد ورزشکاران افسانه‌ای، ورزش‌های نمادین و فرهنگ‌های پر جنب‌وجوش پاریس و المپیک» آزمایش کند.

بازی Most Searched Plaugrounds
بازی Most Searched Playground
Google

موتور جست‌و‌جوی گوگل آمار بلادرنگ در مورد «۳۲۹ رویداد در طول ۱۹ روز» را ارائه می‌دهد؛ طبق گفته‌‌ی گوگل: «وقتی درمورد یک کشور، ورزش، ورزشکار یا بازی‌های المپیک جست‌و‌جو می‌کنید، برنامه‌های لحظه‌به‌لحظه، نتایج، شمارش مدال‌ها، برجسته‌ترین ویدیوها و خلاصه‌های روزانه و همچنین جدیدترین داستان‌های برتر و دیدگاه‌های رسانه‌های اجتماعی را مشاهده خواهید کرد.»

گوگل مپس و ویز مسیرهای به‌روز شده برای مناطق ممنوعه‌ی رانندگی و بسته شدن جاده‌ها را ارائه می‌دهند. بخش حمل‌ونقل عمومی (اتوبوس، قطار یا مترو) در نقشه‌ها به بازدیدکنندگان کمک می‌کند تا مسیر را پیش‌بینی کنند و تعداد وسایل حمل و نقل عمومی، هزینه‌های تخمینی سفر و اختلالات لحظه‌ای را نشان می‌دهند.

گوگل مپس در المپیک پاریس ۲۰۲۴
گوگل مپس در المپیک پاریس ۲۰۲۴

ویژگی‌ مسیرهای سریع (Glanceable Directions) از بخش Live Activities در iOS و قفل صفحه یا اعلان‌های معمولی در اندروید قابل استفاده خواهند بود.

ویز به عنوان بخشی از ویژگی رویدادهای ترافیکی جدید خود، به رانندگان در پاریس در مورد اختلالات جاده‌ای اطلاع می‌دهد. رانندگان می‌توانند این اختلالات را مستقیماً با دوستان خود به اشتراک بگذارند تا به آن‌ها در آماده شدن برای سفر کمک کنند.

مقالات مرتبط
  • المپیک پاریس ۲۰۲۴ از نگاه تکنولوژی؛ «دیجیتالی‌ترین» و «سبزترین» المپیک تاریخ
  • دوربین‌های پیشرفته اومگا داوری دقیق المپیک پاریس ۲۰۲۴ را رقم می‌زنند

در ایالات متحده، قابلیت Multiview یوتیو‌ب‌تی‌وی با پوشش زنده‌ی NBC در دسترس خواهد بود. در خارج از آن کشور، قابلیت Multiview در کانال یوتیوب Claro Sports در برخی از کشورهای اسپانیایی‌زبان آمریکای لاتین و در کانال CazéTV در برزیل در دسترس خواهد بود.

گوگل والت المپیک ۲۰۲۴ پاریس
ماسکوت‌های دیجیتالی رسمی پاریس ۲۰۲۴
گوگل تی وی المپیک ۲۰۲۴ پاریس
تب For You در گوگل تی‌وی

یک بخش هاب المپیک در بالای تب For Fou در گوگل تی‌وی وجود خواهد داشت. همچنین گوگل به طور رسمی مسکات‌های دیجیتالی پاریس ۲۰۲۴ را در گوگل والت راه‌اندازی می‌کند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ