موزه شهرداری تهران راه اندازی می‌شود

اقتصاد ایران: موزه شهرداری با هدف هویت بخشی به بلدیه و تجمیع و یکپارچه سازی آثار مرتبط با این مجموعه با همکاری روابط عمومی‌های همه مناطق شهر راه اندازی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدحامد احسان بخش معاون مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران در نظارت ستادی شهرداری منطقه یک که با حضور کارشناسان این مرکز و صدیقه محمدبیگی مشاور شهردار و مدیر اداره روابط عمومی شهرداری منطقه یک و کارشناسان این اداره برگزار شد گفت: ایجاد این موزه در اختیار روابط عمومی‌ها گذاشته و قرار شد همه روابط عمومی‌ها در این باره همکاری کنند.

وی تصریح کرد: از مناطق خواسته شده اسناد، فیلم‌ها، عکس‌ها و هر آنچه می‌تواند سبقه کار مدیریت شهری باشد جمع آوری شود تا موزه‌ای کامل و نفیس از اقدامات شهرداری در سالیان گذشته، راه اندازی شود.

وی همچنین وجود نیروهای با سابقه در روابط عمومی منطقه یک را لازمه اجرای منتورینگ و جانشین پروری دانست و افزود: نیاز است نیروهای جوان در کنار نیروهای باسابقه از تجربیات و آموزش‌های آنها استفاده کنند تا بتوانند مدیریت و راهبری روابط عمومی را در مناطق به خوبی انجام دهند.

احسان بخش، نوآوری و شناسایی نیازهای اطلاع رسانی به شهروندان، تقسیم کار عادلانه، استفاده مناسب از ظرفیت نیروها، ارائه اطلاعات کیفی و کمی مناسب به شهروندان و… را از وظایف روابط عمومی‌ها دانست.

وی همچنین از زحمات مدیر روابط عمومی منطقه که در منطقه‌ای جدید با مدیریت خوب و یکپارچه توانست از ظرفیت‌های موجود استفاده بهینه کند و این مجموعه را همراه و همگام با هم پیش ببرد و از کادر با تجربه این حوزه تشکر و برون سپاری فعالیت‌ها را مورد تاکید قرار داد.

محمد بیگی نیز در این جلسه به ارائه گزارش عملکردی از حوزه روابط عمومی منطقه و آماری از اقدامات در حوزه‌های رسانه، تولیدات گرافیکی، ملاقات مردمی، تولیدات سمعی و بصری، روابط عمومی الکترونیک، آگهی‌ها، نامگذاری معابر، برگزاری رویدادها و نمایشگاه‌ها، ارتباطات اجتماعی، توسعه تجهیزات، برپایی کلاس‌های آموزشی و … پرداخت.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ