تمام ظرفیت ها در راستای رفع مشکلات مردم بکار گرفته شود

اقتصاد ایران: محلات- فرماندار محلات گفت: تمام ظرفیت‌ها در راستای رفع مشکلات مردم بکار گرفته شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی ترکیان بعدازظهر جمعه در نشست شورای اداری شهرستان محلات اظهار کرد: تا روزی که در جایگاه مسؤولیت قرار داریم، باید کمر همت برای خدمت به مردم بست و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نکرد.

وی افزود: در بسیاری از شهرهای کوچک به واسطه نبودن تشکیلات اداری، مردم مشکلات خود را به شهرداری و امام جمعه منتقل می‌کنند.

فرماندار شهرستان محلات گفت: به عنوان فرماندار و به منظور رفع مشکلات شهر نیم‌ور، روزهای دوشنبه در نیم‌ور مستقر خواهیم بود تا بتوان گامی مؤثر در راستای رفع مشکلات مردم این شهرستان برداشت.

ترکیان ادامه داد: مقدمات ایجاد ساختمان اداری در نیم‌ور فراهم شده تا با احداث آن، شاهد حضور مسؤولان و نمایندگان دستگاه‌ها در نیم‌ور باشیم و با پیشبرد این اقدامات، شاهد رفع کاستی‌ها در این شهر باشیم.

وی با اشاره به ظرفیت‌های مطلوب شهر نیم‌ور، افزود: امید است با تعامل و همکاری تمام مسؤولان، ضمن رفع مشکلات، شاهد ارتقای شاخص‌های فرهنگی در نیم‌ور باشیم هر چند انجام اقدامات فرهنگی دشوار و هزینه‌بر است اما با تعامل، قابل انجام است.

نهاد نماز جمعه پایگاه فرهنگی و خدمت به مردم است

امام جمعه محلات نیز در این نشست با گرامیداشت سالروز برگزاری اولین نماز جمعه در جمهوری اسلامی، گفت: اگرچه تجلی نهاد نماز جمعه در روز جمعه و بیان دو خطبه است اما نهاد نماز جمعه، یک پایگاه فرهنگی و خدمت است.

حجت الاسلام مهدی ربانی افزود: شهید آیت‌الله آل هاشم نمادی از خدمت و پای کار مردم بودند و تمام نهادهای نماز جمعه اینگونه هستند.

حجت‌الاسلام مهدی ربانی با تاکید بر اینکه نهاد نماز جمعه در دو خطبه خلاصه نمی‌شود، گفت: امام جمعه در تمام هفته، شنوای مشکلات اجتماعی مردم و رفع آسیب‌های اجتماعی و مشکلات فرهنگی مردم است همچنین دفتر امام جمعه، پناهگاهی برای مردمی است که دارای مشکلات فردی و اجتماعی هستند.

وی با تاکید بر نگاه وسیع‌تر به نماز جمعه، افزود: مردم توقع دارند که خالصانه برای آنها کار کرده و دردهای آنها را احساس کنیم و با تمام وجود برای رفع مشکلات آنها کار کنیم.

اساس نماز جمعه بر حضور مردم است

مسئوول نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان مرکزی نیز در این جلسه با تاکید بر ضرورت تکمیل مصلای نماز جمعه نیم‌ور گفت: اساس نماز جمعه بر حضور مردم است و برنامه‌ریزی برای حضور منظم مسئولین در نمازهای جمعه انجام شود.

حجت‌الاسلام هادی میرزایی افزود: نماز جمعه آگاهی بخش مردم در تمام حوزه‌ها است و موجب اتحاد مردم می‌شود و نشاط و روحیه جمعه را افزایش می‌دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، در این نشست از ۳ سال حضور حجت‌الاسلام حسن حاج‌رضایی در جایگاه امامت جمعه نیم‌ور تقدیر و حجت‌الاسلام عبدالعلی استیری به امامت جمعه این شهر منصوب شد. حجت‌الاسلام استیری پیش از این امامت جمعه باقرشهر از توابع استان تهران را بر عهده داشته است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ