همه برای موفقیت دولت جدید کمک کنند

اقتصاد ایران: همدان-امام جمعه نهاوند گفت: با وجود اختلاف سلایق ولی باید مطیع ولایت بود و امروز جامعه نیاز به وحدت و آرامش دارد و همه باید به این موضوع توجه کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی امام جمعه نهاوند در خطبه‌های این هفته نماز جمعه گفت: همه قوا باید برای موفقیت دولت جدید کمک کنند و این فرمایش رهبر معظم انقلاب است و ما هم تابع ولایت هستیم و همه مسئول و غیر مسئول باید به دولت کمک کنند.

امام جمعه نهاوند افزود: کار مجلس و دولت مکمل همدیگر است و مجلس با قانون‌گذاری خوب باید شرایط را فراهم کند و دولت هم در جهت خدمت به مردم و در چهارچوب قانون تلاش و فعالیت شبانه‌روزی داشته باشد.

وی گفت: امروز سالروز عملیات غرورآفرین مرصاد است که رزمندگان استان همدان و نهاوند در این عملیات رشادت‌های بی‌نظیری از خود نشان دادند.

حجت الاسلام والمسلمین مغیثی گفت: شهید سرافراز حاج میرزامحمد سلگی که افتخار نهاوند است در این عملیات به یادماندنی با وجود مجروحیت ولی شجاعانه فرماندهی کرد و درسی فراموش نشدنی به منافقین دادند.

وی ادامه داد: منافقین به خیال فتح تهران با پشتیبانی دشمنان وارد کشور شدند ولی در کمین نیروهای اسلام قرار گرفتند و سپاه و ارتش و بسیج آن‌ها را تار و مار کردند که باید یاد همه رزمندگان این عملیات و شهید سلگی را گرامی بداریم.

امام جمعه نهاوند در بخش دیگری از خطبه‌ها به پنجم مرداد سالروز اقامه اولین نماز جمعه به امامت آیت‌الله طالقانی اشاره کرد و گفت: مردم متدین نهاوند حتی قبل از مرکز استان به امامت شهید آیت‌الله حیدری نماز جمعه را برپا کردند که نشان‌دهنده متدین و انقلابی بودن مردم این دیار است.

وی در بخش دیگری از خطبه‌ها به سخنرانی نتانیاهو در کنگره آمریکا اشاره کرد و اظهار داشت: شعار حقوق بشر آمریکا فریب است و استکبار با وجود کشتار ۴۰ هزار نفر در غزه سکوت کرده که نشان می‌دهد حقوق بشر مدنظر آن‌ها دروغ و آمریکا رأس جبهه باطل است.

حجت الاسلام والمسلمین مغیثی بیان کرد: آمریکا از یک طرف به صهیونیست‌ها سلاح می‌دهد و هزاران نفر با سلاح‌های آن‌ها به شهادت رسیدند و از طرفی ادعای دروغین حمایت از حقوق بشر را دارد.

وی گفت: اسراف حرام شرعی است و باید همه مراقب درست مصرف کردن باشیم و واجب است در مصرف انرژی صرفه‌جویی کنیم تا همه مناطق کشور از این نعمات بهره‌مند شوند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ