خنثی سازی توطئه های دشمن یکی از برکات نماز جمعه است

اقتصاد ایران: مینودشت: امام جمعه شهرستان مینودشت، خنثی سازی توطئه های دشمن را یکی از برکات حضور در نماز جمعه برشمرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین کشیری با اشاره به سالروز اولین اقامه نمازجمعه در پنجم مرداد سال ۱۳۵۸ توسط آیت الله طالقانی گفت: امام جمعه را حاکم اسلامی تعیین می‌کند، امروز ۹۰۰ پایگاه نمازجمعه در کشور برقرار است که در مقابل هجوم دشمنان تا دندان مسلح که آماده ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند، با تمام توان ایستاده است تا توطئه آنان را خنثی کند.

وی گفت: اولین نماز جمعه کشور به امامت آیت الله سیدمحمود طالقانی در تهران اقامه شد و پایه گذار این نهاد مقدس و انقلابی بود و دومین امام جمعه کشور نیز در استان گلستان و شخص آیت الله نورمفیدی برگزار شد که همچنان و با توجه خداوند متعال در این میدان حضور دارند.

وی افزود: تقویت ارکان نمازجمعه را توصیه می‌کنم که این پایگاه دینی و مردمی را بیش از پیش زنده نگهدارند تا مکان و نشان وحدت و همبستگی جامعه اسلامی بماند.

امام جمعه مینودشت همچنین با اشاره به سالروز عملیات مرصاد در دوران دفاع مقدس گفت: عملیات غرورآفرین مرصاد یکی از باشکوه‌ترین صحنه‌های اراده و قدرتنمایی جوانان غیور این آب و خاک است.

وی خاطر نشان کرد: بعد از توافق نامه ۵۹۸، تصور منافقین بود که ما دیگر توان مقابله با آنها را نداریم. به همین دلیل فرصت را مناسب ضربه زدن به کشورمان به سرشان زد که با عنایت خداوند متعال و رشادت جوانان انقلابی، تنگه مرصاد تبدیل به قتلگاه لشگر دشمن شد.

کشیری افزود: امروزه ببینید که سرکرده گروهک منافقین به چه روزی افتاده است. به دریوزگی افتاده‌اند و در کشورهای مختلف جهان مورد نفرت افکار عمومی قرار گرفته‌اند. این قشر به نام اسلام با جامعه اسلامی به دشمنی پرداخته‌اند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ