راه‌آهن مصدومیت ۳ نفر در ایستگاه راه‌آهن تهران را تایید کرد

اقتصاد ایران: در حالی رئیس اورژانس استان تهران از برخورد قطار مسافربری با سکوی پارکینگ قطارها در میدان راه آهن و مصدومیت ۳ نفر خبر داده که راه آهن این اتفاق را تکذیب کرد، ولی مصدومیت ۳ نفر را تکذیب نکرد.

- اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، محمداسماعیل توکلی، رئیس سازمان اورژانس استان تهران ساعاتی قبل از وقوع حادثه برخورد قطار مسافربری با سکو در میدان راه آهن تهران خبر داده و گفته بود: ساعت 9 و 34 دقیقه امروز جمعه، گزارشی مبتنی بر برخورد قطار با سکوی پارکینگ قطارهای مسافربری به مرکز ارتباطات 115 اورژانس استان تهران اعلام شد. با اعلام این گزارش بلافاصله دو دستگاه آمبولانس و یک دستگاه موتورلانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: متاسفانه در این حادثه ٣ نفر مصدوم شدند که پس از اقدامات اولیه توسط کارشناسان اورژانس استان تهران به مراکز درمانی بهارلو و شهدای هفتم تیر انتقال یافتند.

این در حالی است که مدیر روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران با تکذیب برخورد قطار با سکوی پارکینگ‌ها، مصدومیت 3 نفر را تایید کرد.

جلال مختاری با بیان این‌که هیچ قطار مسافری در ایستگاه تهران با مسافر یا سکو برخوردی نداشته‌ است به تسنیم گفت: در انتهای خطوط ریلی تامپون(ضربه‌گیر واگن) قرار دارد. پس از این‌که فرآیند خروج مسافران، واگن‌ها برای نظافت به سمت این تامپون‌ها هدایت می شود که نباید مهمانداران نیز در آن حضور داشته باشند.

وی افزود: متاسفانه مشخص نیست که به چه دلیل سه نفر از مهمانداران قطار  را ترک نکرده و در زمان برخورد با تامپون‌ها دچار مصدومیت می‌شوند.

وی با بیان این‌که مصدومان با اورژانس تماس می‌گیرند، گفت: از عوامل اورژانس انتظار داریم در رابطه با مسائل تخصصی که از آن اطلاع ندارند با رسانه‌ها مصاحبه انجام ندهند تا باعث نگرانی مردم نشوند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ