جهاد بسیج سازندگی برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی

اقتصاد ایران: اهواز - مسئول بسیج سازندگی سپاه ولی عصر(عج) خوزستان از آغاز به کار و تداوم پروژه های خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی در مرزهای شلمچه و چذابه ذیل قرارگاه زیر ساخت اربعین کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ سید اسلام موسوی ظهر امروز جمعه در گفت و گویی رسانه‌ای اظهار کرد: در راستای اعتلای فرهنگ عاشورا و امتداد راه امام حسین (ع) ایام اربعین و پیاده روی هر ساله باشکوه برگزار می‌گردد، در همین راستا خادمان مردم در بسیج سازندگی برای آسایش زائران و هموار شدن این مسیر تمهیداتی اندیشیده‌اند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان با اشاره به اینکه پروژه‌های خدمت رسانی به زائران اربعین از سال گذشته در حال انجام است بیان کرد: امسال نیز با همکاری بسیج سازندگی، شهرداری دزفول و معاونت عمرانی استانداری ذیل قرارگاه بیش از ۲۰ مورد پروژه و خرید تجهیزات در ۲ پایانه مرزی شلمچه و چذابه آغاز شده و در حال انجام است.

وی افزود: پروژه‌های احداث سایبان‌های جاده مواکب با سازه فولادی و اجرای مه پاش و سیستم سرمایشی، بهسازی آسفالت جاده مواکب و زیر سازی و آسفالت جاده‌های دسترسی به پشت مواکب در چذابه، اجرا و نصب المان یادواره شهدا و اربعین از جمله این اقدامات است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان ادامه داد: اجرای زیر سازی پارکینگ پشت مواکب، تجهیز ساختمان خدمات شهری، احداث اتاق‌های کنترل ورود و خروج پارکینگ‌ها و اتاق استراحت نیروهای امنیت پارکینگ در چذابه، خریداری و نصب سیستم‌های خنک کننده کولر آبی، نصب سیستم صوتی در جاده مواکب، نصب دوربین‌های مدار بسته در پارکینگ‌ها و جاده مواکب نیز انجام می‌شود.

به گفته‌ی سرهنگ موسوی، ساخت سوله یک هزار مترمربع، تعمیرات اتاق‌های استراحت کارکنان فضای سبز، گسترش پارکینگ شمالی و جنوبی به وسعت ۳۰ هکتار، کف پوش گذاری آیلند وسط جاده مواکب به طول ۱۶۰۰ متر و خرید یک دستگاه دیزل ژنراتور ۴۰۰ کیلو وات از اقدامات در حال کار در پایانه مرزی چذابه ذیل قرارگاه زیرساخت اربعین کشور و با همکاری شهرداری دزفول است.

وی افزود: بسیج سازندگی سپاه حضرت ولی عصر (عج) برای رفاه حال زائران اباعبدالله الحسین (ع) در مرز بین المللی شلمچه پروژه‌هایی در حال اجرا دارد که از جمله آن می‌توان به اجرای عملیات زیرسازی و آسفالت پارکینگ بزرگ شلمچه به طول ۲۵ هزار مترمربع، اجرای عملیات جدول گذاری معابر داخل پارکینگ به طول ۷۰۰ متر، ساخت و آماده سازی گیت‌های ورودی و خروجی پارکینگ، مدیریت و تأمین امنیت پارکینگ بزرگ شلمچه در ایام اربعین و طراحی و نصب دوربین‌های مدار بسته و پایش تصویری پارکینگ بزرگ شلمچه اشاره کرد که با همکاری معاونت عمرانی استانداری و قرارگاه زیر ساخت اربعین در کشور در حال اجرا است.

به گزارش خبرنگار مهر، سال گذشته توسط بسیج سازندگی خوزستان ۳۰ هزار مترمربع آسفالت، ۳ کیلومتر سایه بان، ۱۴۴ چشمه سرویس بهداشتی، ۲۱۵ موکب با بیش از ۳ هزار جهادگر، مدیریت و امنیت ۲ پارکینگ ۳۰ و ۶۰ هکتاری در مرز چذابه صورت گرفت.

جهادگران بسیج سازندگی خوزستان در گرمای بالای ۵۰ درجه شبانه روز در حال آماده سازی زیرساخت‌های مرزهای شلمچه و چذابه برای خدمت رسانی به زائران اربعین هستند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ