مجلس در رای به اعضای کابینه دولت منتخب هوشیار باشد

اقتصاد ایران: ساوه- امام جمعه ساوه گفت:مجلس در رای به اعضای کابینه دولت منتخب، هوشیار باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام جعفر رحیمی در خطبه‌های عبادی سیاسی امروز نماز جمعه ساوه با اشاره به مراسم تنفیذ حکم رئیس جمهور در هفته آینده افزود: مراسم تنفیذ آئین تشریفاتی برای آغاز ریاست جمهوری نیست بلکه با امضای این حکم توسط رهبر معظم انقلاب، ریاست جمهوری به صورت رسمی اعتبار و مشروعیت پیدا می‌کند.

امام جمعه ساوه تصریح کرد: بر اساس امضای این حکم، رئیس جمهور در مدت چهارساله، تمام مواضع، جهت‌گیری‌ها و برنامه‌های خود و دولت را با محوریت منویات و هدایت‌های راهبردی رهبر فرزانه انقلاب که همان آموزه‌های دینی است تنظیم می‌کند.

حجت الاسلام رحیمی ادامه داد: تا زمانی که ریاست جمهوری مورد تأیید و در نهایت مشروعیت دارد که در مسیر اسلام و ارزشهای انقلاب قرار داشته باشد.

وی، امانت داری، مسئولیت پذیری و امانتداری، اولویت بندی در برنامه ریزی ها و هزینه کردها بویژه تلاش برای ریشه‌کنی فقر و فساد، حرکت براساس برنامه ششم، اتحاد ملی، بهره گیری از نظرات مخالف و ظرفیت نیروهای انقلابی از انتظارات مقام معظم رهبری از رئیس جمهور منتخب عنوان کرد.

امام جمعه ساوه، هوشیار بودن در برابر ترفندهای دشمنان را از دیگر وظایف رئیس جمهور دانست و گفت: لزوم کار قوی، جهادی و حساب شده در عرصه‌های اقتصادی، فرهنگی، دفاعی و حفظ هویت اسلامی و انقلابی برای مقابله با ترفندها و بهانه‌های بدخواهان و پاسخ به آنها باید همواره مورد توجه باشد.

رحیمی با اشاره به منویات رهبری در دیدار با نمایندگان مجلس گفت: تعامل مجلس با دولت ضروری است اما در انتخاب اعضای کابینه، مورد اعتماد بودن، صداقت،
معتقد به جمهوری اسلامی، ایمان، امیدوار بودن و پشتکار داشتن وزرا مدنظر ویژه باشد.

وی با اشاره به اهمیت نماز جمعه گفت: نماز جمعه یک رسانه بزرگ است که با کمترین هزینه بیشترین خدمت را به بشریت ارائه کرده است و تریبونی که سفیران الهی از آن پایگاه با مردمان روبرو می‌شوند و سخن می‌گویند و حجاب و حفاظ و دیوارهای مصنوعی بین گوینده و شنونده وجود ندارد و بر اساس فرمایش رهبری، نماز جمعه قلب فرهنگی هر شهر است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ