ندای «هیهات منه‌الذله» اردبیلی‌ها در حمایت از غزه

اقتصاد ایران: اردبیل- راهپیمایی حمایتی مردم اردبیل با ندای «هیهات منه‌الذله» و «مرگ بر اسرائیل» همراه بود تا اهالی دارالارشاد حمایت خود را از مردم مظلوم غزه نشان دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، راهپیمایی جمعه خشمگین‌بار در دیار سبلان برگزار شد تا نمازگزاران بعد از اقامه نماز عبادی، سیاسی جمعه به میدان مصلی آمده تا با در دست داشتن پرچم فلسطین و سه رنگ جمهوری اسلامی ایران، حمایت خود را از مردم مظلوم و رنج کشیده غزه نشان داده و از سران آمریکا و رژیم صهیونیستی اوج نفرت و انزجارشان را نشان دهند.

در این راهپیمایی که از میدان مصلی تا میدان سرچشمه اردبیل برگزار شد، شرکت‌کنندگان با سر دادن شعارهای انقلابی و ضد استکباری به ویژه شعارهایی با محتوا و غنای ایام عزای حسینی و هیأت منه‌الذله تبری خود را از استکبار نشان داده و تولی از مردم مظلوم غزه و فلسطین را سر دادند.

در این راهپیمایی شرکت‌کنندگان منطق قرآن و اسلام و بانک مسلمانان و خروش حزب‌الله و فریاد رزمندگان را مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر داده و حمایت همه جانبه و قاطع از مظلومان سرزمین اشغالی فلسطین را با ندائی بلند به گوش جهانیان رساندند تا بار دیگر اسباب خشم و نفرت عمومی از جنایتکاران رژیم کودک‌کش اسرائیل فراهم و حمایت و پشتیبانی از خط مقاومت و ایستادگی در برابر زیاده‌خواهی‌های اسرائیل غاصب نواخته شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل در حاشیه برگزاری این راهپیمایی اظهار کرد: دشمنان امروز به هر ترفند و حیله‌ای متوسل شدند تا اسباب ذلت و خواری امت اسلامی را مهیا کنند که نمونه اخیر آن دعوت از تنانیاهو برای حضور در مجلس آمریکا و تشویق جنایتکار برای ادامه این جنایت‌ها و کشتار بی‌رحمانه است.

حجت‌الاسلام حسن باقری تصریح کرد: آمریکا پشتیبان اصلی رژیم صهیونیستی در انجام این جنایت وحشتناک و بی‌رحمانه است و اگر امت اسلامی به پا نخیزند ما با شدیدترین هجمه‌ها روبه‌رو خواهیم شد.

وی گفت: حمله پهپادی انصارالله یمن به قلب تلاویو این پیام بسیار مهم را برای جامعه جهانی صادر کرد که سکوت جامعه جهانی در مقابل جنایات وحشیانه و کودک‌کش اسرائیل غاصب باید شکسته و جلوی این نسل‌کشی در غزه گرفته شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل افزود: مردم ایران اسلامی که همواره حامی آرمان فلسطین و جبهه مقاومت بوده و قتل‌عام برادران و خواهران دینی خود را تحمل نکرده و صدای رسای همبستگی خود را آذین بخش نبردهای روزمره گروه‌های فلسطینی و مقاومت قهرمانانه آنها کرده است.

حجت‌الاسلام باقری در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در استمرار راهپیمایی جمعه‌های خشم و انزجار بعد از اقامه نماز جمعه امروز در سطح استان اردبیل با حضور گسترده مردم و نمازگزاران محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار، خواستار اقدام عملی سازمان‌های بین‌المللی در توقف فوری ماشین آدم کشی رژیم جعلی اسرائیل و محاکمه سران کودک‌کش این رژیم دیو سیرت شده و حمایت همه‌جانبه خود را از مردم فلسطین تا آزادی قدس شریف فریاد زدند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل اضافه کرد: امیدواریم این حرکت همراهی و پشتیبانی لازم از حزب‌الله و جبهه مقاومت در رویارویی بیشتر و جانانه با رژیم صهیونیستی بوده و پیروزی‌های بیشتر امت اسلامی را در این سرزمین مقدس شاهد باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، علاوه بر اردبیل، در سایر شهرهای استان اهالی با حضور در راهپیمایی جمعه خشم، انزجار و نفرت خود را از جنایات رژیم کودک‌کش اسرائیل نشان داده و حامی فلسطین و مردم مظلوم غزه شدند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ