جذب نیروهای بومی در اهرم مورد توجه باشد

اقتصاد ایران: بوشهر- امام جمعه اهرم گفت: جذب نیروی غیر بومی آن هم بیش از درصد مجاز نه عمل به قانون و نه کمک به شهرستانی است که از شهرستان‌های کم برخوردار در توزیع صنایع و شرکت های نفتی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حبیب پهلو زاده در خطبه‌ها نماز جمعه اهرم ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و ۷۲ تن از شهدای کربلا پیرامون موضوع جذب نیروهای مورد نیاز شرکت بهره بردار تلمبه خانه شماره ۲ اهرم اظهار کرد: جذب نیروی غیر بومی آن هم بیش از درصد مجاز نه عمل به قانون و نه کمک به شهرستانی است که از شهرستان‌های کم برخوردار در توزیع صنایع و شرکت‌های نفتی است.

امام جمعه اهرم تصریح کرد: از دادستان شهرستان درخواست داریم از باب دفاع از حقوق عامه و عموم مردم شهرستان به این موضوع با نگاه نظارت بر اجرای صحیح قانون اقدام لازم را انجام بدهند.

وی ادامه داد: سخنرانی نتانیاهو در کنگره آمریکا که گفته بود حضرت امام با انقلابش قصد صدور اسلام رادیکال را داشته و در حال انجام است و در نهایت در برخورد با غرب؛ برخورد دو تمدن نیست و برخورد بربریت با تمدن غرب است و نماد غرب هم آمریکا است و اگر اسرائیل سقوط کند کشور بعدی آمریکا است، به قصاب‌های سرزمین‌های اشغالی و عاملان نسل کشی و کودک کشی اعلام می‌کنیم؛ این تبی که در جان شما افتاده تب سقوط و اضمحلال است و این تب شما را خواهد کشت.

پهلوزاده زاده اضافه کرد: اعتباری برای اسرائیلی بعد از هفت اکتبر باقی نمانده و جبهه مقاومت هم آمریکا را از خاور میانه اخراج کرده و ناوهای هواپیما بر فرار را بر قرار ترجیح داده‌اند، شما سقوط کرده‌اید اما نمی‌خواهید قبول کنید.

امام جمعه اهرم یاد آور شد: وقتی که باید جلوی صدور اسلام انقلابی را می‌گرفتید، در بهمن ۵۷ و ۸ سال جنگ، در اروند و شلمچه، چزابه و فکه و دهلاویه، هویزه و طلائیه باید پیروز می شدید با وجود شهدای فراوان اما نسیم فتح و ظفر از نامه‌های جوانان اروپایی و بلژیکی استشمام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: بدانید این خون‌های به ناحق ریخته فلسطینیان نفس شما را به شماره آورده و صدای زفیر شما به گوش می‌رسد و تماشاچیان و شرکای شما در کنگره آمریکا به حول و قوه الهی در آتش خودساخته غزه خواهید سوخت و به جهنم خواهید رفت.

وی گفت: به این قصاب غزه عرض می‌کنیم، کودک کشی و نسل کشی برنده شدن نیست بلکه کندن گور خود و شرکای خودتان است.

پهلوزاده بیان کرد: پنجم مرداد سالروز اقامه اولین نماز جمعه کشور در تهران به امامت حضرت آیت الله طالقانی رحمة الله علیه است.

امام جمعه اهرم ادامه داد: حضور گسترده مردم شکوه و عظمت نماز جمعه و پایگاه امامت جمعه است.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی و به طور خاص نماز جمعه تمرین اقامه قسط با حضور مردم است.

وی اضافه کرد: همانطور که تکیه گاه جمهوری اسلامی مردم هستند، نماز جمعه هم با حضور مردم شکوه و اقتدار خواهد داشت چون خطبه‌های نماز جمعه جز نماز است می‌بایست امام جمعه از کلمات و جملاتی استفاده کند که صواب و تقوا و مایه وحدت نه ایجاد تشویش و چنددستگی باشد.

امام جمعه اهرم یادآور شد: از مجموعه ستاد نماز جمعه که با همه کاستی‌ها و کمبودها تلاش می‌کنند در ایجاد فضای معنوی نماز جمعه و همچنین تلاش می‌کنند که زبان گویای مردم برای پیگیری مشکلات باشند؛ صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنیم و این روز را به همه اعضای ستاد و بویژه نوجوانان و جونان تبریک عرض می‌کنیم.

وی گفت: قطعاً در این ۴ سالی که گذشت و توفیق خادمی مردم شریف تنگستان را داشتیم، کمی و کاستی‌های متعددی بوده و هست که به بزرگواری خودتان از بنده حقیر عفو می‌فرمایید.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ