اجازه ندهید آرمان‌های انقلاب تحریف شود

اقتصاد ایران: فارسان- امام جمعه فارسان گفت: نباید اجازه داد عده‌ای اهداف و آرمان‌های انقلاب را محو یا تحریف کنند و تفسیر خنثی از آن ارائه دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محسن ملک پور در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر فارسان به حمله پهبادی یمن اشاره کرد و بیان داشت: هفته گذشته یمن با پهبادهای خودش تل‌آویو را زد، این سد را شکست و از موانع عبور کرد. رایحه خوش پیروزی به مشام می‌رسد؛ و به حول و قوه الهی با اتفاقاتی که در منطقه در حال وقوع است همه شاهد سرنگونی اسرائیل و پیروزی مستضعفین خواهیم بود.
وی تصریح کرد: امام حسین علیه‌السلام با استفاده از همین راهبرد سختی‌های اسارت بعد از خودش را برای آن هموارتر کرد فرمود: پس اولین کار امام تقویت روحیه ایمان و امیدواری به آینده بود.
حجت الاسلام ملک پور اظهار داشت: در ادامه عاشورا کاری که بانوان انجام دادند خیلی پراهمیت و بزرگ است. چون در مقابل رسانه دروغ‌پرداز اموی و تبلیغات و شایعه‌سازی و شایعه‌پراکنی بنی‌امیه همین بانوانِ در اسارت ایستادند و جلوی تحریف حقایق را گرفتند تا دشمن پست‌فطرت که با حذف فیزیکی امام معصوم قصد داشت تمام دین را از اساس برچیند، نتواند با جنگ روایت‌ها تحریف و انحرافی ایجاد کند و جای شهید و جلاد را عوض کند.
امام‌جمعه فارسان عنوان داشت: همان کاری که امروز شیپورهای خارجی و بوق‌های داخلی انجام می‌دهند تا شاید بتوانند با السن و زبان کاری پیش ببرند. با ایجاد گسل‌های قومی و مذهبی در اجتماع و ایجاد توقعات غیرمنطقی و برخلاف قانون اساسی، آرامش جامعه را به هم می‌زنند.
وی بیان داشت: توصیه‌های رهبر حکیم انقلاب در دیدار نمایندگان، ضمن دعوت به همدلی و تعامل، شاخص‌هایی را برای تشکیل کابینه دولت آینده ارائه دادند که توجه به این شاخص‌ها می‌تواند محور رایزنی و تعاملات مجلس و دولت باشد. لازم می‌بینم یک‌بار دیگر بیانات رهبر معظم انقلاب در به‌کارگیری افراد در پست‌های مختلف که بسیار هشدار دهنده است را یادآوری کنم.
حجت الاسلام ملک پور افزود: بیانات رهبر انقلاب اسلامی باید نصب العین باشد. نباید اجازه داد که شائبه وادادگی در برابر ارزش‌های اسلامی و آرمان‌های انقلابی و ملی به مشام برسد، بگردید برای خدمت به مردم خادمانی امین پیدا کنید. قطعاً همه اذعان به فعالیت و خستگی نداشتن شهید جمهور دارند پس این سنخ افراد دغدغه مند کار برای مردم را انتخاب کنید.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ