رژیم صهیونیستی ادامه حیات خود را در جنگ غزه می‌بیند

اقتصاد ایران: اهواز - امام جمعه اهواز گفت: رژیم صهیونیستی ادامه حیات خود را در ادامه جنگ غزه می‌داند هر چند هزینه‌های سنگین را متحمل شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام و المسلمین سید عبدالنبی موسوی‌فرد در خطبه‌های نماز جمعه امروز اهواز با اشاره به سالروز برگزاری اولین نماز جمعه در کشور در ۵ مردادماه بیان کرد: دشمن تلاش می‌کند در اضلاع پنج‌گانه عملیات روانی، مؤمنان را ناامید کند؛ این عملیات‌ها شامل افسرده‌سازی مردم، ایجاد یاس و ناامیدی، ارعاب و وحشت‌انگیزی، تبدیل امید به آینده به یاس و ایجاد اضطراب در جامعه است و در مقاطع مقابل، نماز جمعه مأموریت ایجاد نشاط، امید، آرامش، حماسه و عزت ملی را انجام می‌دهد.

امام جمعه اهواز عنوان کرد: نماز جمعه اگر نماز جمعه باشد می‌تواند مشکلات عدیده مردم را حل کند. دشمن با مشاهده نماز جمعه با اقتدار، ناامید می‌شود و یکی از مؤلفه‌های اقتدار در کشور جمهوری اسلامی همین نماز جمعه است.

وی با اشاره به تغییر سبک زندگی و پیش‌بینی روند کاهشی جمعیت در ۳۰ سال آینده، افزود: افزایش جمعیت باید مورد توجه قرار بگیرد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به جنایت‌های رژیم صهیونیستی بیان کرد: رژیم صهیونیستی در ۷۶ سال گذشته ۱۳ جنگ را پشت سر گذاشته است و تمام جنگ‌ها هم با توافق سیاسی تمام شده و رژیم اسرائیل با تثبیت برتری نظامی، از صحنه فرار کرده است. جنگ غزه تنها جنگی است که رژیم صهیونیستی بعد از ۹ ماه هنوز نتوانسته است در آن به اهداف خود برسد و این، در سایه انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد افزود: اگر جنگ کنونی با این وضعیت به پایان برسد، رژیم اسرائیل فردای آن روز سقوط می‌کند و در دوره طولانی فقدان دولت قرار می‌گیرد؛ بنابراین رژیم صهیونیستی ادامه حیات خود را در ادامه جنگ می‌داند هر چند هزینه‌های سنگین را متحمل شود.

امام جمعه اهواز گفت: در جمعه گذشته داشتند هجمه‌های سنگین را افزایش می‌دادند که حمله پهپادی به تل آویو از سوی یک کشور مسلمان، نشان داد که اگر رژیم صهیونیستی جنگ را ادامه دهد دامنه جنگ گسترش می‌یابد و کل محور مقاومت را فرا می‌گیرد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ