همدلی دولت و مجلس از انتظارات رهبر معظم انقلاب است

اقتصاد ایران: بیرجند- امام جمعه موقت بیرجند گفت: همدلی قوای سه گانه به ویژه دولت و مجلس از انتظارات رهبر معظم انقلاب است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام غلامحسین نوفرستی ظهر جمعه در خطبه‌های نماز جمعه بیرجند با اشاره به اینکه امروز مصادف با سالروز اقامه اولین نماز جمعه در کشور بعد از پیروزی انقلاب اسلامی است، اظهارکرد: در جایگاه نماز جمعه همین بس است که در سال‌های ۶۰ و ۶۱ شاهد شهادت پنج شهید در محراب و امام جمعه بودیم.

امام جمعه موقت بیرجند با تأکید بر اینکه در این هفته بحث آغاز کار دولت چهاردهم و مجلس دوازدهم مطرح است، گفت: بی شک نقش مجلس شورای اسلامی ریل‌گذاری و سیاست‌گذاری و قانون‌گذاری مناسب است.

نوفرستی ادامه داد: همدلی قوای سه گانه به ویژه مجلس و دولت یکی از انتظارات رهبر معظم انقلاب است.

وی با اشاره به موضوع انتخاب وزرا توسط مجلس اظهار کرد: باید آن کسی را میدان‌دار میدان اقتصاد، میدان فرهنگ، میدان فعالیت‌های سازندگی و میدان تولید کرد که امین و صادق و متدین باشد.

امام جمعه موقت بیرجند بیان کرد: کسی را باید به عنوان مسئول تأیید کرد که از بُن دندان به جمهوری اسلامی و به نظام اسلامی معتقد باشد.

نوفرستی با تأکید بر اینکه ایمان، امید به آینده و نگاه مثبت به افق و اشتهار به پاکدستی و تشرع نیز از شاخص‌های مهم است، ادامه داد: هم بر عهده نمایندگان مجلس و هم بر عهده رئیس‌جمهور است که این کار را انجام بدهند تا مجموعه‌ی هیئت وزیران خوبی، کارآمدی و… مسائل را پیش ببرند.

وی حجت الاسلام نوفرستی با اشاره به اینکه مسئله‌ی غزه، همچنان مسئله‌ی اول دنیای اسلام است، یادآور شد: پهپاد انصار الله یمن با قدرت با همه تجهیزاتی که رژیم اسرائیل دارد به هدف برخورد می‌کند و وحشت و زمینه ناامنی در اسرائیل و موج مهاجرت معکوس صهیونیست‌ها را به وجود می‌آوردند.

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به سالروز شهادت امام سجاد (ع) گفت: امام زین العابدین (ع) با خواندن خطبه در شام به همراه حضرت زینب بین امیه و ظلم را رسوا ساخت.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ