نماز جمعه خنثی کننده توطئه های دشمن است

اقتصاد ایران: رشت- امام جمعه رشت گفت: نماز جمعه تبیین کننده مواضع نظام اسلامی ایران و خنثی کننده توطئه‌ها و تبلیغات سو دشمن است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله رسول فلاحتی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه رشت با اشاره به اینکه امروز سالروز اقامه اولین نماز جمعه در کشور به امامت آیت الله طالقانی است، اظهار کرد: نماز جمعه یکی از برکات با عظمت جمهوری اسلامی ایران و تبیین کننده مواضع نظام اسلامی در مقابل دشمن و همواره خنثی کننده توطئه‌ها و تبلیغات سو دشمن بوده است.

امام جمعه رشت با اشاره به جایگاه عظیم نماز جمعه از دیدگاه امیرالمومنین (ع) افزود: امام علی (ع) نیز در این راستا توصیه کردند که مؤمن برای برخورداری از برکات نمازجمعه می‌تواند وقت مسافرت خود را به تعویق بیندازد.

وی با بیان اینکه نماز جمعه از ارکان اساسی نظام اسلامی و قرارگاه معنوی، سیاسی و اجتماعی امت اسلامی است، ادامه داد: جایگاه نماز جمعه و خطیب جمعه بسیار رفیع بوده چرا که نماز جمعه بهترین مکان برای خدمتگزاری به مردم است.

امام جمعه رشت با اشاره به اینکه نهاد نماز جمعه یک قرارگاه روشنگری در زمینه‌های مختلف از جمله مسائل سیاسی و عبادی است و حلقه اتصال مردم و مسؤولان است، گفت: دشمنان ۴۵ سال در تلاش است تا نماز جمعه‌ها را بی ارزش جلوه دهد که تاکنون موفق نشده است.

وی با اشاره به مراسم تنفیذ رئیس جمهور منتخب اشاره کرد و ادامه داد: تا دیروز انتخابات بود و رقابت وجود داشت اما از این پس باید در کنار رئیس جمهور قرار گرفت و صداقت و برادری باشد البته دولت و مجلس در انتخاب وزرا و معاونانش نهایت دقت باید انجام گیرد.

امام جمعه رشت با اشاره به سخنان و تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر ویژگی‌های افراد کابینه رئیس جمهور منتخب گفت: ما هم امیدواریم در کابینه دولت ویژگی‌های مدنظر مردم و مقام معظم رهبری دیده شود.

وی در بخش دیگری از خطبه‌ها با اشاره به هدف قرار گرفته شدن تل آویو توسط انصار الله یمن گفت: یمنی‌ها به مجاری حیاتی رژیم صهیونیستی ضربه وارد کردند و از تهدید آمریکا نترسیدند و با توجه به اعلان انصارالله که از این به بعد تل آویو هدف ماست به نظر می‌رسد در آینده اتفاقات مهمی در میدان جنگ و در عرصه دیپلماسی خواهد افتاد و مسیر جنگ کاملاً عوض خواهد شد.

آیت الله فلاحتی با اشاره به دغدغه‌های کشاورزان در فروش برنج گفت: امیدواریم که دولت منتخب به این دغدغه‌های کشاورزان توجه کرده و تا زمان فروش محصولاتشان از وارد کردن برنج به کشور جلوگیری کند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ