دولت و مجلس در کنار هم به دنبال منافع ملی باشند

اقتصاد ایران: گرگان- امام جمعه گرگان گفت: دولت و مجلس همه باید در کنار هم به دنبال منافع ملی باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید کاظم نورمفیدی در خطبه‌ها امروز نماز جمعه گرگان اظهار کرد: همه ما باید در مقابل نعمت‌هایی که خداوند در اختیار انسان قرار داده است تقوا داشته باشیم و وظایف شکرگذاری خود را انجام دهیم.

وی با اشاره به اینکه در جامعه اسلامی باید همه باهم برادر و همدل باشند، افزود: همدلی باعث می‌شود تا روند زندگی به راحتی طی شود.

امام جمعه گرگان با اشاره به اینکه ۵ مرداد سال ۵۸ به دستور حضرت امام خمینی (ره) نخستین نماز جمعه کشور به امامت آیت الله طالقانی در تهران برگزار شد، گفت: همزمان با آن روز در گرگان هم این فریضه الهی برگزار شد و نماز جمعه گرگان یکی از قدیمی ترین نماز جمعه‌های کشور محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه طی هفته آینده مراسم تنفیذ حکم رئیس جمهور انجام می‌شود، افزود: بعد از اجرای تنفیذ حکم، رئیس جمهور به مجلس خواهند رفت و به مبانی دینی قسم یاد خواهند کرد.

قوانینی که در مجلس تصویب می‌شود روشن باشد

نماینده ولی فقیه در گلستان گفت: مقام معظم رهبری در دیدار با نمایندگان مجلس تاکید داشتند قوانینی که در مجلس تصویب می‌شود باید صاف و روشن باشد به گونه‌ای که هیچکس نتواند از آن سو استفاده کند.

وی با اشاره به اینکه زیاد شدن قوانین مشکلی را حل نمی‌کند، ادامه داد: وجود قوانین زیاد در کشور باعث ایجاد مشکلات می‌شود.

نورمفیدی اظهار کرد: همدلی و همکاری بین مجلس و دولت از دیگر نکاتی بود که مقام معظم رهبری به آن تا کید داشتند چرا که جامعه امروز ایران اسلامی به این همدلی و همکاری نیاز دارد و باید یک صدایی در کشور ایجاد شود.

وی با بیان اینکه توجه نداشتن به منافع ملی، مصالح کشور و منافع جناحی در بسیاری از اوقات مشکلاتی برای کشور ایجاد می‌کند، یادآور شد: برخی‌ها به جای اینکه منافع کشور را در نظر بگیرند منافع جناحی خود را در نظر می‌گیرند که این اشتباه است. دولت و مجلس همه باید در کنار هم به دنبال منافع ملی باشند.

امام جمعه گرگان اظهار کرد: همه باید دست به دست همه دهند تا مجلس قوانین شفاف را ریل گذاری کنند و دولت بر اساس قوانین وضع شده با جدیت حرکت کند.

وی خاطرنشان کرد: موفقیت دولت موفقیت برای همه خواهد بود و باید به جنگ و دعواهای جناحی پایان داد تا مردم اطمینان خاطر پیدا کنند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ