رکورد قساوت و شکست های رژیم صهیونیستی در جنگ غزه شکسته شد

اقتصاد ایران: قزوین- امام جمعه الوند گفت: در طی ۳۰۰ روز جنگ غزه رکوردهایی همچون قساوت، جنایت، کودک‌کشی و تحقیرشدگی صهیونیست‌ها یکی پس از دیگری شکسته شده و جا به جا می‌شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مسعود مهدوی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر الوند با اشاره به سالروز اقامه نماز جمعه اظهار کرد: ۵ مرداد ۱۳۵۸ نهال نمازجمعه انقلاب اسلامی از زمین چمن دانشگاه تهران توسط مرحوم طالقانی جوانه زد و بسان شجره طیبه‌ای شد که سایه‌اش همه جای کشور را فرا گرفت.

وی افزود: ۵ مرداد هرسال بهانه تجدید خاطره آن اتفاق بزرگ است؛ اتفاقی که بعدها رهبر انقلاب اسلامی آن را از معجزات انقلاب اسلامی نامید و نماز جمعه به یک نهاد پُربرکت و رحمانی تبدیل شد.

امام جمعه الوند تاکید کرد: نمازجمعه از ابتکارات نورانی دین بصیرت‌محور اسلام است که با هدف تحقق آرمان‌های سیاسی اجتماعی، تشریع شده است.

وی بیان کرد: نمازجمعه علاوه بر رویکردهای عبادی، معرفتی و تربیتی، به حکمت‌ها و مصلحت‌های سیاسی و اجتماعی همچون تقویت نظام اسلامی، حمایت از رهبری، آگاهی‌بخشی نسبت به جریان‌های معاند، خنثی‌سازی تبلیغات سوء دشمنان، امید دادن به مردم، وحدت و همدلی، تعاون و برادری، عدالت و انصاف، و صلح و هم‌زیستی نیز توجه اکید دارد.

حجت الاسلام مهدوی در بخش دیگری از سخنان خود ادامه داد: همزمانی آغاز به کار دولت چهاردهم و مجلس دوازدهم را می‌توان به مثابه فرصتی پیش روی نظام سیاسی دانست که می‌تواند مسیر دستیابی به اهداف متعالی کشور را هموار سازد.

وی تاکید کرد: این همزمانی امیدهای فراوانی را برای روزهایی خوب پیش روی کشور فراهم آورده است که حکایت از کار و تلاش دوچندان برای ساختن کشور و حل مشکلات مردم دارد.

امام جمعه الوند گفت: انتظار از آقای پزشکیان این است که کابینه‌ای متشکل از افراد مؤمن، کارآمد، انقلابی، امیدوار به آینده، مشهور به پاکدستی و صداقت، دارای نگرش ملی و برخوردار از اعتقاد عمیق به جمهوری اسلامی تشکیل داده و مسائل کشور و مردم را به پیش ببرد.

وی با اشاره به تذکرات مقام معظم رهبری به دولت و مجلس عنوان کرد: پرهیز از تشنج بین مجلس و دولت، شنیده شدن صدای واحد در مسائل کلان کشور و کمک به رییس جمهور منتخب باید در دستور کار همه قوا باشد.

حجت الاسلام مهدوی در بخش دیگری از سخان خود ادامه داد: با گذشت ماه ها از آغاز جنایت رژیم غاصب خبیث، شور اولیه در محکومیت و مقابله با این جنایات در برخی افراد کم شده اما اهمیت مساله غزه حتی بیشتر از روزهای اول است.

وی تاکید کرد: ۳۰۰ روزی می‌شود که جنگی بزرگ در غزه آغاز شده و در این مدت نیز انواع رکوردهایی همچون قساوت، جنایت، کودک‌کشی، سکوت‌های شرم‌آور، شجاعت، تحقیرشدگی صهیونیست‌ها در این سرزمین اشغالی یکی پس از دیگری جا به جا می‌شوند.

امام جمعه الوند افزود: بعد از اینکه نتانیاهو و شمار دیگری از سران رژیم صهیونستی از سوی دادگاه لاهه محکوم به «نسل‌کُشی» و «جنایت جنگی» در غزه شدند بسیاری از کشورهای دنیا اعلام کردند در صورت سفر این مقامات به کشورشان حکم را اجرا و آنها را دستگیر خواهند کرد.

وی تصریح کرد: آمریکا که بزرگ‌ترین حامی و مشوق جنایات این رژیم است اعلام کرد، هم قاضی‌های دادگاه لاهه را به خاطر این حکم تحریم می‌کند هم با دعوت از نتانیاهو برای سخنرانی در کنگره علیه این حکم موضع می‌گیرد؛ این حمایت‌ها اما ذره‌ای از نفرت جهانی که از رژیم صهیونیستی ایجاد شده کم نکرد.

حجت الاسلام مهدوی عنوان کرد: نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در سخنرانی در صحن کنگره آمریکا با لفاظی‌های ضد ایرانی خود، در شروع اینطور ادعا کرد که جنگ با محور ایران، جنگ بین خیر و شر است و ایران یک تهدید برای اسرائیل و آمریکا و دولت‌های منطقه است.

وی در پایان یادآور شد: ما هم در مقابل این حرف‌ها می‌گوییم که ای اسرائیل بدان که ما در کنار نیروهای مقاومت یمنی‌های قهرمان و حزب الله شجاع لبنان و عراق در برابر قدرت پوشالی تو خواهیم ایستاد و سزای جنایت‌های فجیعت را نشان خواهیم داد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ