نماز جمعه باید محل جذب مردم و امیدآفرینی باشد

اقتصاد ایران: لاهرود - امام جمعه بخش مشگین شرقی گفت: نماز جمعه باید محل جذب و امید مظلومان و بی کسان باشد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن صفری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بخش مشگین شرقی در محل مصلای امامزاده حضرت سید ابراهیم خراسانی (ع) شهر لاهرود اظهار کرد: طبق مستندات تاریخی آمریکا اصلاً قابل اعتماد نبوده و هرکس اعتماد کرده پشیمان شده باید از تاریخ عبرت بگیریم.

وی خاطرنشان کرد: آمریکا رو به افول و فروپاشی است و اسرائیل در بدترین شرایط ممکن قرار دارد به طوری که هنگام سخنرانی نتانیاهو در کنگره آمریکا پرچم آمریکا را پایین می کشند و پرچم فلسطین را به اهتزاز درمی آورند.

امام جمعه لاهرود در ادامه سخنان خود با بیان اینکه فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار نمایندگان مجلس باید فصل الخطاب باشد، تصریح کرد: کابینه رئیس جمهور منتخب باید امین، صادق، متدین و از بن دندان به نظام جمهوری اسلامی معتقد باشند.

حجت الاسلام صفری ایمان را از معیارهای ضروری دیگر برای اعضای کابینه دولت چهاردهم دانست و بیان کرد: طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب باید کسی را میدان دار کرد که مؤمن و متشرع بوده و به آینده امیدوار، نگاه مثبت و نگرش ملی داشته باشند و به پاکدستی و صداقت اشتهار داشته و سو سابقه نداشته باشند.

وی با گرامیداشت سالروز اقامه اولین نماز جمعه کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: نماز جمعه باید محل جذب و امیدآفرینی باشد و نماز جمعه‌ای که مسئولان بی کفایت و مفسدین از آن نهراسند و مظلومین و بی کسان به آن امید نداشته باشند، نماز جمعه نیست.

خطیب نماز جمعه لاهرود بیان کرد: نماز جمعه زمینه ساز نمایش وحدت و همدلی کشور و مایه یاس و نا امیدی دشمنان ایران اسلامی است.

حجت الاسلام صفری روز فنی و حرفه ای را تبریک گفت و با تاکید بر اهمیت مهارت آموزی نوجوانان اظهار کرد: ترویج و تعالی فرهنگ مهارت آموزی و گسترش همه جانبه آن به عنوان ضرورت جدی رشد و توسعه و تعالی کشور باید بیش از پیش توجه شود.

وی صفری با اشاره به مشکلات بخش مشگین شرقی تصریح کرد: نبود صنایع تبدیلی در منطقه بزرگترین مسئله برای کشاورزان زحمتکش مظلوم است.

امام جمعه لاهرود با تاکید بر حل مشکل آرد و نان در منطقه از سوی مسئولین امر، متذکر شد؛ مسئله آرد و نان را اگر به من محول کنند ظرف یک هفته مشکل کل آرد و نان شهرستان را حل می‌کنم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ