نقش نیروی هوایی در شکست منافقین انکارناپذیر است

اقتصاد ایران: جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه نقش نیروی هوایی ارتش در عملیات مرصاد و شکست منافقین غیر قابل انکار است، اظهار کرد: آمادگی پاسخگویی به هر نوع تهدیدی را داریم.

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر مهدی هادیان جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش در جمع کارکنان پایور و وظیفه ستاد نیروی هوایی با تاکید بر اینکه آمادگی پاسخگویی به هر نوع تهدیدی را داریم، گفت:

مجاهدت‌های تیزپروازان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در عملیات مرصاد و نابودی منافقین کوردل غیرقابل انکار است.

وی افزود: نیروی هوایی ارتش ماه‌ها قبل از آغاز رسمی جنگ تا بعد از پذیرش قطعنامه برای دفاع از کشور، حضوری مقتدرانه داشت و در عملیات مرصاد که در مرداد ۱۳۶۷ و پس از پذیرش قطعنامه رخ داد، با انجام ۱۲۰ سورتی پرواز و با استفاده از ۳۶۰ هزار پوند بمب و سایر مهمات، طومار منافقین تروریست را در هم پیچید و برگ زرینی را در تاریخ سراسر حماسه میهن اسلامی به ثبت رساند.

امیر هادیان اطهار کرد: به توفیق الهی و به برکت رهبری داهیانه مقام عظمای ولایت (مدظله العالی) ایران اسلامی اکنون در خیلی از موارد به خودکفایی رسیده و در عرصه رقابت‌های بین‌المللی نیز حرف برای گفتن دارد.

جانشین نهاجا خاطر نشان کرد: مصداق عینی اقتدار ایران اسلامی استقلال همه جانبه در حوزه امنیتی و دفاعی که امکان هرگونه تهدید سخت دشمنان علیه کشورمان را سلب کرده است، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران آماده پاسخگویی به هر نوع تهدید و در هر سطحی هستند.

وی تصریح کرد: ریشه دشمنی نظام سلطه با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایستادگی بر ارزش‌های انقلابی است، آمریکای جهانخوار، صهیونیسم بین‌الملل و ایادی منطقه از همان آغاز پیروزی انقلاب از هیچ نوع دشمنی و کارشکنی و سنگ اندازی در مسیر این نهضت مردمی دریغ نکردند و انواع دسیسه‌ها از جنگ تحمیلی گرفته تا تهاجم فرهنگی و تحریم اقتصادی و جنگ‌های نیابتی را علیه این ملت آزمودند اما بحمدلله در تمامی این عرصه‌ها ناکام بودند.

امیر هادیان گفت: تنها با وحدت و یکپارچگی و پیروی از رهبر فرزانه و فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) است که می‌توان در برابر حیله و مکرهای دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب ایستادگی و از کیان و آبروی این آب و خاک دفاع کرد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ