تامین آب پایدار برای زوار اربعین در پایانه مرزی چذابه

اقتصاد ایران: اهواز - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: آب پایدار برای زوار اربعین در پایانه مرزی چذابه تامین شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، صابر علیدادی صبح امروز جمعه در بازدید از تأسیسات آبرسانی پایانه مرزی چذابه اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته با توجه به شرایط گرما و تنش آبی، باید تمام توان و تلاش خود را برای خدمت به زوار اباعبدالله الحسین (ع) به بهترین شکل ممکن انجام دهیم.

وی افزود: عملیات ساخت مخزن ۲ هزار متر مکعبی در تأسیسات آبرسانی چذابه در مرحله بتن‌ریزی است و تا ۱۵ روز آینده تکمیل می‌شود.

علیدادی ادامه داد: ساخت این مخزن با هدف تأمین و پایداری آب در پایانه مرزی در دستور کار قرار گرفته و تکمیل این مخزن بسیار حائز اهمیت است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان بیان کرد: روند اجرایی زیرساخت‌های مناسب در پایانه مرزی چذابه تکمیل شده است، مواکب هیچ مشکلی در توزیع آب ندارند و آب پایدار در پایانه مرزی چذابه وجود دارد.

وی عنوان کرد: برای دفع بهداشتی فاضلاب در این پایانه مرزی عملیات لوله‌گذاری انجام شده است و یک دستگاه جنتکس در این پایانه برای مواقع ضروری مستقر خواهیم کرد.

علیدادی با اشاره به وضعیت نامناسب تأسیسات طرح جامع سوسنگرد گفت: امروز تأسیسات آبرسانی سوسنگرد را بازدید کردیم. مشکلاتی که در این تأسیسات وجود دارد مربوط به گذشته است که اصلاح آن با انتخاب پیمانکار در دستور کار است.

وی با اشاره به حل مشکلات تأمین آب در این پایانه مرزی عنوان کرد: برای حل مشکلات آبرسانی در پایانه مرزی چذابه باید یک خط انتقال ۱۱ کیلومتری به تأسیسات امام علی (ع) اجرا شود که با برنامه‌ریزی انجام شده بعد از اجرای این خط انتقال، یک بار برای همیشه مشکلات کمبود آب در تأسیسات آبرسانی چذابه برطرف می‌شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ